الیکا عبدالرزاقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

فریبا روایت زنی با مشکلات مردانه است

نقش فریبا در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» زندگی زنی را روایت می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه با موانع و مشکلات مردانه رو به رو می‌شود.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر مجموعه تلویزیونی «گاهی به پست سر نگاه کن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص حضورش در نقشی متفاوت در این اثر گفت: در نیمه سال گذشته نمایشی را با افشین هاشمی به روی صحنه بردیم ونقشی متفاوت را اجرا کردم و به دعوت هاشمی پیشنهاد نقش فریبا پذیرفتم و وارد سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»‌ شدم.

وی درخصوص بازی متفاوت در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیان کرد: بعد از چند سال همکاری با مهران مدیری و بازی در نقش‌های طنز، مردم من را بیشتر با نقش‌های کمدی و سری فیلم‌های «قهوه تلخ» می‌شناسند در صورتی که قبل از بازی در «گاهی به پشت سر نگاه کن» در فیلم‌ها و نقش‌های درام و جدی چه در تله فیلم‌های تلویزیونی و چه در اجراهای تئاتر ایفای نقش داشتم.

بازیگر نمایش خانگی«ساخت ایران» از شخصیت فریبا در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اظهارداشت: فریبا روایت زندگی زنی را بیان می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه ونقش یک زن درخانواده، با یک سری فراز و نشیب‌های سنگین و مردانه که در حال وقوع است روبرو می‌شود.

وی به همکاری به مازیار میری و امین تارخ در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اشاره کرد: امضای مازیار میری و حضور امین تارخ باعث وسوسه بازی در این اثر شد و حضور در کنار بازیگران حرفه‌ای یک اتفاق بسیار خوب برای بازی در نقش فریبا بود.

وی در آخر افزود: از همکاری با تیم کاری میری و همچنین بازی با امین تارخ بسیار خرسندم و اگر بازی خوبی از من دیده می‌شود فقط بخاطر همراهی و ممارست های تارخ است و از همه مهمتر نگاه خلاقانه کارگردان و قاب تصویربرداری کوروش سیگارودی است.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار