مشهد؛

اعلام برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی شرق کشور

مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد گفت: بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور با عنوان ifood 2015 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد و با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حامد ایرانی با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 درصد فضای درنظر گرفته شده این نمایشگاه واگذار شده،افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهند داد.

وی گفت: در کنار برنامه ریزی برای حضور موثر و مناسب مشارکت کنندگان در نمایشگاه، زمینه سازی جهت حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی نیز صورت گرفته و در حال حاضر بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، هندوستان، افغانستان و ترکیه جهت بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد فضای اختصاص یافته به این رویداد را 15 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بی نظیر برای معرفی برندهای برتر ملی در عرصه صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به آن است.

شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور از 4 الی 7 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com مراجعه و یا با شماره های 9 - 35099630 نمایند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.