مسعود زنده روح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

همراهی قرآن با زندگی روزمره در قاب عکاسان

مسابقه عکاسی در بیست وسومین دوره نمایشگاه قرآن کریم به حضور قرآن در زندگی می پردازد.

همراهی قرآن با زندگی روزمره در قاب عکاسانمسعود زنده روح عکاس و یکی از داوران مسابقه عکاسی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه دو نگاه وجود دارد، یکی نگاه آشکار و جامع به قرآن کریم و دیگری بخشی ازمفاهیمی است که در فرهنگ و زندگی ما دیده می شود. 

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که بیشتر به همین مفاهیم درونی و چیزی که همیشه به آن توسل می کنند بپردازیم؛ موضوعی که نه زمان خاصی دارد و نه مکانی بلکه جزوی از مسائلی هستند که در شادی ها و غم ها و اوقات دیگر با ما عجین شده اند.

زنده روح عنوان کرد: فضای کلی آثار مضامینی از قرآن کریم هستند که مردم با آن زندگی می کنند و از قرآن به سرگرفتن در شب های قدر تا قرار دادن آن بر سر سفره هفت سین و بساط شب چله راشامل می شود.

عضو هیأت داوران مسابقه عکاسی خاطرنشان کرد: بعد از ساعت‌ها جلسه و بحث، هیأت داوران که شامل افشین شاهرودی و جاسم غصبانپور هم می شوند، سرانجام از بین حدود 1400اثر ارسالی، 40 اثر را برای شرکت در نمایشگاه انتخاب کردند؛ ضمن اینکه اسامی نفرات برتر بیست و یکم تیر اعلام می شود.

گفتنی است؛ بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هفتم رمضان تا پایان این ماه در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.