باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد

ادعای حمله آمریکا به تاسیسات "فردو"؟!! + تصاویر

اگر به توپولوژی پایگاه های آمریکایی در منطقه غرب آسیا نگاه بیندازیم می‌بینیم که پایگاه "اینجرلیک" در شهر "آدانا" در جنوب ترکیه، پایگاه "شیخ السالم" و "الخلید الصابر" در امارات عربی متحده، پایگاه پنجم "شیخ عیسی" در بحرین، پایگاه "ماناش" در قرقیزستان و پایگاه های دیگر در منطقه همگی در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.  
 


**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 

در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

 
ادعای حمله آمریکا به تاسیسات


ادعای حمله آمریکا به تاسیسات


در این باره می توان گفت اولا آمریکا سال‌هاست که از گزینه نظامی سخن می‌گوید و در این زمینه استناد به پاسخ حضرت "آیت الله خامنه‌ای" فرماندهی معظم کل قوا لازم است که ایشان فرمودند: در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که به او متعرض شده است را رها نمی‌کنند.




حمله آمریکا به تاسیسات



**انجام وظیفه لانچرهای ایرانی  

 
علاوه بر این موشک های ایرانی آماده‌اند تا پاسخ دردناکی به دشمنان بدهند و لانچرهای ایرانی هر زمان لازم باشد انجام وظیفه می‌کنند.
 
حمله آمریکا به تاسیسات



**امیر آراسته: آتش بار سنگین نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی است 


امیر سرتیپ "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره امکان اقدام نظامی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: آتشبار سنگین نیروهای مسلح آماده مقابله با هر تهدیدی است و هیچ کس جرات ندارد به کشورمان چپ نگاه کند.  
 


**سردار دهقان: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند 

سردار سرتیپ "حسین دهقان" در پاسخ به سوال دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات مسئولین آمریکایی عنوان داشت: آمریکا اگر جرات و شهامت دارد حمله کند.  
 


**توپولوژی پایگاه‌های آمریکایی بیانگر ناتوانی آن‌هاست 

اگر به توپولوژی پایگاه های آمریکایی در منطقه غرب آسیا نگاه بیندازیم می‌بینیم که پایگاه "اینجرلیک" در شهر "آدانا" در جنوب ترکیه، پایگاه "شیخ السالم" و "الخلید الصابر" در امارات عربی متحده پایگاه پنجم "شیخ عیسی" در بحرین، پایگاه "ماناش" در قرقیزستان و پایگاه های دیگر در منطقه نشان می‌دهد  همگی این‌ها در تیررس موشک‌های ایرانی از "زلزال تا سجیل 2" قرار دارند. 


 
حمله آمریکا به تاسیسات


حمله آمریکا به تاسیسات

حمله آمریکا به تاسیسات



**آصفری: پایگاه‌‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس آتش سنگین نیروهای مسلح  ایران است


"محمد حسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به توان بازدارندگی بسیار بالای نیروهای مسلح ایران یادآور شد: پایگاه‌‎های نظامی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس آتش سنگین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


وی تاکید کرد: آمریکا جرات اقدام نظامی نداشته و اگر دست به چنین اقدامی بزند تمام پایگاه‌های این کشور و رژیم صهیونیستی در تیررس نیروهای مسلح ایران است.


حمله آمریکا به تاسیسات



پس آتش بار سنگین موشکی ایران باعث می شود تا آمریکا به دردسری جدی بیفتد ضمن آن که منطقه را وارد یک جنگ و ویرانی بی‌پایان خواهد کرد و این تهدیدات ادعایی بیش نیست.  

 
حمله آمریکا به تاسیسات



**اظهارات "اشتون کارتر"


جالب است قبل از این گزارش "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا هم مدعی احتمال چنین حمله‌ای شده بود که جالب است آن  اظهارات هم در زمان قبل از بیانیه سوئیس بود.
 
به نظر می‌رسد آمریکا به دنبال ایجاد توافق به زور "بمب‌های سنگرشکن" است تا زمان توافق به درازا نینجامد که البته این نکته حائز اهمیت بوده که قطعا "امپریالیسم آمریکایی" و حامیان آن‌ها یعنی "لژهای فراماسونری" توانایی نابودی تاسیسات "فردو" را نخواهند داشت و این یک ادعای پوچ و توخالی است هم چنان که نتانیاهو بارها این اظهارات را تکرار کرده و در عمل هیچ اقدامی را از پیش نبرده است.
 
 

ادعای حمله آمریکا به تاسیسات



**در صورت حمله نظامی آمریکا این کشور باید نگران هم پیمانانش باشد 


یحتمل در صورت حمله نظامی آمریکا ؛ این کشور باید نگران همپیمانان خود در منطقه غرب آسیا از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی باشد.
 
جدایی از تمام این نکات بارها مسئولان ارشد کشورمان متذکر شده اند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال بمب اتم نبوده و نیست و حتی تحلیلگران و اندیشکده های معتبر آمریکایی نیز به این موضوع اذعان دارند که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز است.
 
اما با تمام این وجود در صورت هر گونه حمله به گفته مسئولین نظامی عاقبت دردناکی در انتظار آمریکایی هاست.


حمله آمریکا به تاسیسات




گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
مابحول قوه الهی وباپیروی ازرهبرعزیزمان نه تنها آمریکا بلکه سگهای آمریکارا که درمنطقه هستند نابود خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
امریکا حرف مفت زیاد میزنه مخصوصا این سگ سیاه (باراک اوباما)
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۳۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
ایران وقتی تازه انقلاب کرده بود با30 میلیون جمعیت و با کمترین نظم نسبت به امروز 8 سال در مقابل دنیا ایستاد و پیروز شد و امروز با 80میلیون جمعیت و موشکهای بالستیک چقدر میتواند ایستادگی کند و پیروز شود...!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۸:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۴
سال پنجاه ونه ایران مثل الان از قدرت نظامی چندانی بر خوردار نبود باصدام وهم پیمانانش جنگید در واقع بادنیا جنگید و پیروز شد . اینها خودشان هم میدانند اگر چنین غلطی بکنند در چه اتشی کرفتار خواهند شد .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۴
ان که تهدید نظامی می کند روشن است که از عقل وخرد ومنطق بهره ای نبرده است.ومطمینا پاسخی منطقی خواهد دید. به او می گوییم:الحاقة .ماالحاقة .وما ادراک ماالحاقة.؟
Iran (Islamic Republic of)
یاسر امینی
۱۱:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۴
با سلام،امریکا فقط داره پارس میکنه ،اگه میتونست از سال1357 تا بحال این کارو میکرد،
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدامین موسوی
۱۲:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
به نظر باید آمریکا را تهدید به ترک مذاکره کرد تا ببینیم واقعا می تونه چنین غلطی بکنه ما ایرانیان از هر قومی هستیم چه عرب و چه لر و........این تهدید باعث انسجام بیشتر ما میشه و در کنار فناوری به روز نظامی کشورمان خواهم ایستاد و می دانم آمریکا چنین غلطی بکند یعنی افول قدرت آمریکاست که از اقدام خود پیشمان خواهد شد(شهادت در راه حق جز مرام ودین ماست)
Spain
امیر علی
۱۱:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
من 47 سال سن دارم از وقتی که من یاد میدم بعد از جنگ تحمیلی گزینه های روی میز و زیر میز آمریکا داشته است و به فرموده امام (ره) آمریکاه هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر کوچکترین خطایی از این کشور سربزند درسی به آنها خواهیم داد که 10 نسل آینده آمریکائیها یادشان نرود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
هر حمله و یا هیچ حمله ای در روند انرژی اتمی ایران تاثیر منفی ندارد زیرا ایران می داند و می تواند بسازد و بجنگد.
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۳:۵۵ ۰۵ تير ۱۳۹۴
آمريكا كه هيچي...امام خامنه اي فرمودند:
اگر غلطي از آنها(اسرائيلي ها)سر بزند تل آويو و حيفا رو با خاك يكسان مي كنيم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
رهبر انقلاب میفرماید اگر غلطی از آمریکا و اسرائیل سر بزند جمهوری اسلامی ایران حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد،، و یا میفرماید اگر تعرضی از طرف آنها صورت گیرد نظام آنها از درون خواهد پاشید ،،نه آمریکا و نه اسرائیل،، نه مزدوران و دست نشانده های آنها مثل ملعون های سعودی و نه هیچ کشوری جرات استفاده سلاح زور را در برابر ایران ندارد،، واقعا و صددرصد با حمله به ایران جهان متزلزل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اگه خدا خداست!
ید ا... فوق ایدیهم!
خدا رو که داریم اصن بمب اتم بریزن رو سرمون!
بازم ما صد سرو گردن بالاتریمو پیروز!
Germany
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
از این حرف ها هم عراق میزد ! با ما 8 سال جنگ کرد در 4 روز اسمی از ارتشش نماند
منم یک ایرانیم و دوست ندارم هیچ کشوری چشم چپ به ناموس و خاک ما نگاه کنه ولی واقع بین هستم و احساسی فکر نمیکنم
United States of America
فرهاد
۲۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
رهبرا ازتو به یک اشاره ازما به سر دویدن.آمریکا به سان سگی ست که با عبور کاروان عو عو می کند.سگ توله اش اسراییل نیز همین رویه را پیش گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد اسمعیلی
۲۰:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۰:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
سلام دوست عزیز
سگ واق واق میکنه نه پ..رس این کلمه هم ارثیه پیر استعماره برای توهین به پارسیان
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۴
امریکا ماازاهالی رمضان واز تبار حسینیم ماسرباز خامنه ای عزیز وفرزندخمینی بت شکن هستیم عاشق شهادت در راه خداییم ترس در قاموس ما نمی گنجدوتو بایک عده کودک کش بزدل هیچ غلطی نمی توانی بکنی...
Iran (Islamic Republic of)
لیلا ن
۲۰:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
من یه زنم ولی قول میدم به روز دفاع از دین و مملکتم از هیچ مردی کم نیارم مثل خانم زینب تو کربلا هم پسرام رو میدم هم با جون خودم از عزت اسلام دفاع می کنم .کارشناس ارشد تکوین وفرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۹:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
خیلی ببخشید ولی تمام آل صعود و صهیونیست‌ها ورو له میکنیم مگر یادشان رفته با صدام چه کردیم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمريكايها چند بار از دست ما قسر در رفتند ولي اين تو بميري از اون تو بميريها نيست.اين دفعه گردن امريكائي هاو دم نوكراش تو منطقه زير گيوتين ماست.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ شیخ ساران
۱۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ماآمریکارازیرپاله میکنیم امام خمینی(ره)
راه امام (ره)وشهیدان انقلاب را ادامه خواهیم داد
آمریکا وسگ نگهبانش اسراییل درمنطقه بدانند که ما هر گونه تهدیدی راباتهدید پاسخ میدهیم ملت ایران هرگونه تجاوزی را باتجاوز پاسخ میدهدامام خامنه ای(حفظه الله تعالی لجمیع المسلمین)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۴
تا وقتی خودم هستم اگه آمریکایی ها به ایران حمله کنن قلم پاشونو میشکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
خوب اینا چرا حمله نمیکنن دلمون اب شد .....:)
United States of America
صادق
۱۹:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمریکا جرت ندارد که با یک قایق درخلیج فارس تفریح کند به فردو حمله می کند .
Iran (Islamic Republic of)
hrsb
۱۹:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
طبس
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اي رهبر آزاده آماده ايم آماده
Singapore
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
همه این کشورهای که واق واق میکنن مقابل گروه های که تحت حمایت ما هستند شکست خوردن وای به اون روزی که خودمون وارد میدان بشیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
سلام میخواستم به دوستانمون عرض کنم وقتی اوباما خودش میگوید ما نمی توانیم برنامه ی هسته ای ایران را از کار بیندازیم چرا بعضی از ما تحت تاثیرجوسازی دشمن قرارمی گیریم گرچه نیازی به اعتراف اوباما نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین احمدی شندی
۱۷:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۴
به فرموده رهبرمان انرژی هسته ای فقط بهانه است امریکا با اصل نظام مخالف هست پس ما آماده جانفشانی برای وطن و انقلابمون هستیم . امریکا و سگ نگهبانش در منطقه کافیست فقط به عکس باکری وهمت وزین الدین نگاه کند میفهمد چه عاقبتی بعد از حمله به ایران در انتظارش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۴
گوش اسراییل رو باید کمی بپیچونیم تاازاین
تهدیدات نکنه
Iran (Islamic Republic of)
فدای کشور ورهبر
۱۷:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ای شیطان بزرگ انگار هنوز نمیدونی اینجا کشور چه جور انسانهاییه.فقط یه گوششو میگم .حسین فهمیده رو میشناسی؟وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد. ای شیاطین دعا کنید این حکم ازطرف اقامون صادر نشه
Netherlands
محمود حداد
۱۷:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
کاملا واضح است که این یک بلوف روانی است . امریکا اگر احتمال بدهد که شانس اندکی دارد در هیچ کاری درنگ نمیکند . این از امریکا که شاخ صهیونیست هاست . دیگر صهیونیست که از پس تعدادی راکت دست ساز برنمیاید چکار میتواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
زنده باد اقامون سیدعلی
Oman
حسن
۱۷:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
تا زمانی که مردم متحد و گوش به فرمان رهبرند آمریکا که هیچ کل دنیا هم ما رو نمی تونه شکست بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
بزن و در رو تموم شده وحشی عای آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۶:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
چو ایران نباشد تن من مباد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اوباما ميدونه كه اين موشك ها رو از هر كشوري تو خليج شليك كنه اون كشور مال ايرانه !!
Germany
مهدی
۱۶:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
دلم میخواد این به اصطلاح توافق صورت نگیره درسی به این امریکای جنایتکار وصهیونیستای غاصب وال سعود جیره خوار بدیم کهدبرگ دیگری از تاریخ رقم بخوره وتا ابد نام ایران وایرانی وسربازان امام خامنه ای بردنیا حکاکی بشه
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۶:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
تادر هم کوبیدن امریکا و همپمانانش در منطقه یک یاحسین (ع) دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
پیش به سوی جهاد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اولا حرف مفت زدن واسشون اسونه دوما این غلط رو بکنن تا داخل کاخ سفیدشون هم میریم وبا خون کثیفشون اونجا رو تبدیل به کاخ سیاه میکنیم کافیست اقا حکم جهاد بدهند اللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
تو این بحبوحه کم آبی آمریکا ...زده شما زیاد جدی نگیرید.
لطفا آب را بهینه مصرف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
امریکایها فکر کردن ایران هم افغانستان وعراقه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۶:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
درود بر رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا .
ما همه سرباز توایم خامنه ای / گوش به فرمان توایم خامنه ای
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۵:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
تا زنده ایم رزمنده ایم درود بر شیر مردان وشیر زنان ایران زمین که مایه مباهاتند برای هر آزاده
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۵:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
شیاطین احمق بدست خودشان نابودیشان را رقم میزنند.
اللهم عجل لولیک الفرج آمین با ر ب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اینا نتونستن تو والیبال مقابل ما کار کنن دارن خیالبافی می کنن
United States of America
امین
۱۵:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
انشاءالله جنگی رخ نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد
ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
Germany
علی اکبر
۱۴:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
از او به یک اشاره ازما به سر دویدن ، ما ایرانی ها منتظر فرمان آقامون هستیم فقط ایشان امر کنند اسرائیل را محور خواهیم کرد. همه این مشکلات بخاطر این قده سرطانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
حمله امریکا به ایران یک خیال واهی امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکن چون ما اقایی مثل سید علی داریم
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن
۱۴:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ایران با هزارن موشک جوابشون میده
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۴:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
امام خميني(ره):آمريكا هيچ غلطي نمي تواندبكند.
United States of America
علیرضا
۱۳:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ایران قدرتمند شده که از هیچ کسی که نه از هیچ کسایی نمیترسه .
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
دوران بزن در رو تمام شد
زهی خیال باطل ایران پر از بسیجیه
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۳:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
به نظر من اصلا نباید به تهدیدات پوچ و خالی آمریکا واکنش نشان داد. حساس نشو عادی شده هیچ غلظی نمیتونن بکنن
Germany
ملت پايدار
۱۳:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
همه و به خصوص امريكايي ها مي داند كه ايران اگر هم بمب هاي دور برد هم نداشته باشد در عوض مردمي دارد كه با شنا كردن در دريا ها و در اقيانوس ها خود را به امريكا مي رسانند و از اين كشور حتي نامي در آينده نخواهد ماند.((بدون اغراق)).بهتره آمريكايي ها تاريخ هزاران ساله ايران را بخوانند.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ماشااله بچه های موشکی مان .
Iran (Islamic Republic of)
اقا محمد
۱۲:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ما ملت ایران پشتوانه محکمی از دولت ونیروهای
مسلح مان هستیم وچنان پاسخی به یاوه گویی های امریکا وژیم صهیونیستی خواهیم داد که جگر
سوخته انها را به خاکستر مبدل خواهیم کرد
ونوک سلاههایمان قلب کینه توز دشمن را خواهد
درید انها خودشان یقین دارند
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۲:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
سگی که پارس میکنه گازنمیگیره.
آمریکا هم فقط داره پارس میکنه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمریکا اگر بخواد حمله کنه، از پایگاهای کشورهای دور ما استفاده میکنه یا مستقیم از آمریکا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. امام خمینی رحمةالله علیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
در جواب امریکا همین یک جمله کافی است تا حرف مفت نزنند:امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند امام خمینی (ره)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۴
من مایل به جنگ با آمریکا و هم پیمانانش در منطقه هستم
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۱:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اصلا مگه میتونن از مرز رد بشن که بخوان فوردو رو بزنن زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
زهی خیال باطل
امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
تنها نگذارم در میدان ولی را...رهبرم مولایم سیدعلی را
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۱:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
بیایید برای یک هفته مذاکرات را ترک کنید تا ببینیم آمریکا چه غلطی می کند نترسید واق واق سگ از ترسش است و نه از شجاعتش
Iran (Islamic Republic of)
محمد بسیطی ایذه
۱۱:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
باسلام
بنده به عنوان کوچکترین عضو بسیج اعلام میکنم اگر کوچکترین تعرضی به ایران عزیز شود به فرمان امام خامنه ای مدظله چنان تو دهنی به آمریکا و اسراییل و آل سعود درحال سقوط خواهیم زد که همچون گذشته و صدام و صدامیان درس عبرتی برای دیگران شود. ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
جانم فدای رهبر جانم فدای کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ببخشید اشتباهی منفی داده شد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۰:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
امر(یکا هیچ غلتی نمی تواند بکن امام خمینی (ره)
Iran (Islamic Republic of)
سيد خدارهم جمشيدي
۱۰:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
كاري به هيچ مسئله اي ندارم. به دور از تعصبات انسان افتخار ميكنه به توان نظامي ايران.
Germany
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اگه میتونی این کار رو بکن اون وقت اسرائیل که هیچ کل پایگاه های نظامیت تو منطقه متلاشی میشه.....8سال جنگ که یادت هست؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۴
آمریکاییها لاف می زنند.عجب آدمهای احمقی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
هشدار می دهم به امریکا درصورت کوچکترین غلطی اسرائیل و عربستان را امان نخواهیم داد!!!
برحذر باش از لگد کردن دم شیر
Iran (Islamic Republic of)
ترکمن
۱۰:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۴
احسن.امریکا را به نابودی خواهیم کشاند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عبدالرضا
۱۰:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۴
ما تا یاد دارم امریکا فقط از این تهدیدات پوچ میکرده و این تهدید با برنامه فقط برای این هست که ایران از حق و حقوق خودش در مذاکرات کوتاه بیاد ! اینم بذار پیش اون گزینه های روی میز.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۰:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۴
به قول پیر سفر کرده جماران: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند والسلام
United States of America
مجتبی
۰۹:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۴
به فروموده امام راحل , آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
اینایی که منفی میدن واقعا فازشون چیه؟!
آخرین اخبار