امین حیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بدنبال «پدرخوانده» در سینمای ایران نگشتم/ من هم باید با گروه خودم کار کنم

هیچ‌گاه در سینمای ایران بدنبال پدرخوانده نگشتم و به نظرم مافیا در سینمای ما وجود ندارد.

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مقوله‌ی پدرخوانده در سینمای ایران گفت: در سینمای ایران هیچ‌گاه دنبال پدرخوانده نگشتم که بدانم پدرخوانده وجود دارد یا نه؟ حتی در سینمای ایران مافیا وجود ندارد بلکه تیم‌هایی هستند که همیشه با یک گروه خاص کار می‌کنند و نتیجه‌ی مثبتی از کار گروهی خود می‌گیرند و این همکاری برای کارهای بعدی هم ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: من هم باید گروه خود را پیدا کنم و با افرادی که راحت هستم یک گروه کاری تشکیل دهم ،چون در این شرایط نتیجه‌ی خوبی از کارم خواهم گرفت.

بازیگر فیلم سینمایی «آتیش بازی» اظهار داشت: زمانی که یک گروه کاری درست جواب می‌گیرند معمولاً ترجیح‌شان بر این است که با هم کار کنند مثل گروه کلاه‌ قرمزی، به گونه‌ای که اگر این افراد از هم جدا شوند اتفاق بدی می‌افتد و تنها در صورت با هم بودن، نتیجه و بازخورد خوبی از کارشان دریافت می‌کنند به طوری که فرد دیگری هم نمی‌تواند وارد این گروه شود.

بازیگر «عروس فراری» ادامه داد: به نظرم کسانی که به دنبال کار و نتیجه خوب هستند باید یک گروه حرفه‌ای و خوب تشکیل دهند چرا که به طور حتم در کارشان موفق خواهند شد.

وی عنوان کرد: علاقه به بازی در بسیاری از فیلم‌ها و یا کار با کارگردانان خاصی داشتم اما آنها گروه خاص خود را داشتند شاید من سعادت کار با آن کارگردان را نداشتم ولی امید دارم خود یک گروه کاری تشکیل دهم و با آن گروه کارهای موفقی را انجام دهم.

وی با اشاره به حرفه‌ی انتخاب بازیگر در سینمای ایران عنوان کرد: در سینمای هالیوود انتخاب بازیگر برای فیلم‌ها به عنوان یک حرفه‌ی جدا وجود دارد و این افراد شرایط مالی جداگانه دارند چرا که ممکن است کارگردان نسبت به بازیگران و توانایی‌هایشان آگاهی نداشته باشند ولی باید افرادی مثل شریفی‌نیا که در این حرفه مشغول فعالیت هستند به این کار اضافه شوند تا برای فیلم‌ها نقش‌های درست انتخاب شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.