امیرمحمد زند:

«آسمان من» برگرفته از داستان‌هایی واقعی است

سریال «آسمان من» برگرفته از داستان واقعی در حوزه امنیت پرواز است.

امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص سریال "آسمان من" بیان کرد: سریال "آسمان من" برگرفته از داستان‌ها و اتفاقات واقعی در حوزه امنیت پرواز است و قسمتی که من در آن حضور داشتم مربوط به زمان منافقین و مجاهدین خلق بود.

وی ضمن بیان این مطلب که در حین کار تغییراتی در فیلمنامه انجام می‌شد، گفت: کار منظم و با برنامه‌ریزی جلو می‌رفت و همه گروه حرفه‌ای بودند.

زند افزود: آهنج از کارگردان‌های خیلی خوب و حرفه‌ای هستند، قبلا چند کار از جمله "به دنیا بگویید بایستد"، سری دوم "عملیات 125" و در فیلم تلویزیونی "پایتخت" با وی همکاری داشتم که جزء کارهای شاخص او بود.

زند ضمن اشاره به این نکته که داستان سریال "آسمان من" به صورت اپیزودی بوده، تصریح کرد: این سریال را دوست دارم چرا که سه قسمت ابتدایی سریال پررنگ و لعاب بود.

وی در خصوص بازخورد مخاطبان بیان کرد: بازخوردهای خوبی از مردم در خصوص سریال "آسمان آبی" دیدم و کار را دوست دارند.

وی گفت: مردم ما آگاه شدند که وقتی بازیگری در کارهای مختلف نقش منفی ایفا می‌کند، دیگر به آن بازیگر نگاه بدی نداشته و به او ناسزا نمی‌گویند، نقش "نسیم" در "آسمان من" با دانیال در "فوق سری" با هم فرق داشت در صورتی که هر دو نقش منفی بود.

این بازیگر افزود: "آسمان من" کار آسانی نبود و مشکلات خاص خودش را داشت، فضای فیلمبرداری در هواپیما و یا زندان کار دشواری بود و زد و خوردی که من و امین حیایی در سریال داشتیم، باعث آسیب‌دیدگی من شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار