همدان؛

مطالبات 11 میلیارد تومانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکان

مطالبات شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکان به 11 میلیارد تومان رسید.

مطالبات 11 میلیارد تومانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مشترکانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از همدان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پارسال 4 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی مشترکان به شرکت آب و فاضلاب استان بود که 3 میلیارد و 700 میلیون تومان آن به بخش مسکونی و بقیه در بخش تجاریف نظامی و انتظامی، اداری و سایرین بود.

هادی حسینی بیدار با بیان اینکه امسال هم به دلیل تعطیلات نوروزی تا کنون 7 میلیارد تومان مطالبه از مشترکان داریم افزود: 4 میلیارد و 800 میلیون تومان آن مربوط به بخش مسکونی، یک میلیارد و 100 میلیون تومان مربوط به ادارات ، نهاد های دولتی و سایرین ، 470 میلیون تومان به بخش تجاری و 300 میلیون تومان آن مربوط به مشترکین انتظامی و نظامی است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و87 هزار نفر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند افزود: هم اکنون مردم 29 شهر، با 385 هزار اشتراک از خدمات شرکت آب و فاضلاب در بخش تامین و تهیه و توزیع آب بهر مند شده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: هم اکنون آب آشامیدنی شهروندان استان از طریق 212 حلقه چاه ، 2 چشمه یک رشته چشمه تامین می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.