دبیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبرداد؛

ارتباط زنده مراجع تقلید با نمایشگاه قرآن 94 از طریق ویدئو کنفرانس

حضور 70 مشاور در بخش های مختلف نمایشگاه و رونمایی از 9 اثر قرآنی از برنامه های بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی، دبیر بخش حوزوی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در این باره گفت: افتخار داریم که امسال در خدمت نمایندگان دفاتر مراجع تقلید عظام باشیم . تاکنون دفاتر آیات عظام جوادی‌آملی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی برای حضور در نمایشگاه قرآن کریم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: درعین حال امسال ازطریق ویدئو کنفرانس هم درخدمت مراجع عظام و اساتید مطرح حوزوی خواهیم بود تا از نظرات و توصیه های آنها بهره مند شویم.

حجت الاسلام طیب حسینی با اشاره به برگزاری 35 برنامه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تویط بخش حوزوی گفت: امسال برنامه تجلیل از خادمان قرآن و عترت نیز در بخش حوزوی برگزاری خواهد شد. همچنین از استادان حوزه های قرآن و عترت که شاگردان توانمندی تربیت کرده و با نوآوری خدمتی به این عرصه‌ها داشته‌اند، تقدیر به عمل می آید.

دبیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه این بخش امسال میزبان 80 مؤسسه در قالب 23 غرفه نمایشگاهی است، افزود: در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال 23 غرفه در بخش نمایشگاهی وجود دارد که در بیشتر این غرفه‌ها محصولات جدید و جذاب که حاصل تلاش یک‌ساله حوزه‌های سراسر کشور است، در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی بخش مشاوره را یکی از بخش های نمایشگاه قرآن کریم معرفی کرد و گفت: بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند  مشکلات خود در زمینه‌های مختلف از جمله خانوادگی، ازدواج و اجتماعی با مشاوران حوزه در میان بگذارند و به پاسخ برسند.

دبیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درتوضیح معرفی مفسران قرآن کریم، گفت: دراین بخش نمایشگاه عکس از آثار مفسران قرآن کریم بعد از دوران غیبت کبری تا پایان دوره صفویه برگزار می‌شود و بازدیدکندگان با 43 مفسر قرآن کریم آشنا می‌شوند. همچنین غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به معرفی 40 نفر از بانوان مفسر قرآن کریم می‌پردازد.

وی گفت: رونمایی از 9 اثر قرآنی از دیگربرنامه های بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

طیب حسینی افزود: بخش حوزوی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مساحتی به 800 مترمربع برگزار می‌شود. سال گذشته فضایی که در اختیار بخش حوزوی قرار داشت حدود 450 مترمربع بود اما امسال این فضا حدود 2 برابر افزایش یافته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار