آبادان؛

حصار کشی محدوده منطقه آزاد اروند

محدوده منطقه آزاد اروند تا پایان امسال حصار کشی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از آبادان؛ معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پروژه حصار کشی محدوده جغرافیایی این منطقه تا پایان امسال تکمیل می شود.

سیدعلی شریفی اصل افزود: پروژه حصارکشی و اجرای آسفالت محدوده منطقه آزاد در قالب دو فاز عملیاتی از دی ماه سال گذشته آغاز شد با اعتبار 195 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی ادامه داد: فاز نخست حصارکشی محدوده منطقه آزاد اروند از شلمچه تا جاده اهواز به خرمشهر با اعتبار 120 میلیارد ریال و فاز دوم در محدوده جاده اهواز به آبادان با اعتبار 75 میلیارد ریال در حال اجراست.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فاز اول این طرح با برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال امسال بهره برداری می شود.

سیدعلی شریفی اصل افزود:عملیات اجرای آسفالت و دیوار چینی قطعه نخست از جاده خرمشهر تا یادمان شهدای شلمچه نیز آغاز شده است و پیش بینی می شود پروژه مذکور تا مورخ مهرماه امسال تکمیل گردد.

وی بیان کرد: مطالعات دروازه های ورودی منطقه با در نظر گرفتن فرهنگ و نماد های آبادان و خرمشهر به پایان رسیده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت :پروژه حصار کشی منطقه آزاد اروند به طول 55 کیلومتر مربع و 6 دروازه ورودی، آغازی بر تولد دوبار و قانونی منطقه آزاد اروند جدید می باشد.

گفتنی است، پروژه محصور کردن منطقه آزاد اروند در دو جبهه در حال اجراست که جبهه نخست از مرز شلمچه به سمت جاده قدیم خرمشهر به طول 14 کیلومتر و جبهه دوم از جاده امام صادق تا کیلومتر 13 جاده آبادان و از آنجا تا کیلومتر 30 جاده آبادان به طول 13 کیلومتر در حال اجراست.
انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.