ساری؛

تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان

مازندرانیها نگران تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان نباشند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران :نگرانی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان وجود نداردرییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار برای فراهم آوردن تمهیدات لازم در ماه مبارک رمضان گفت: مقرر شد که نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در شهرهایی که تقاضا دارند دائر شود تا کالاهای پر مصرفی مثل شکر، روغن ، برنج ، حبوبات و لبنیات براساس نیاز و به قیمت مصوب توزیع شود.

حیدرپور، افزود: به اندازه نیاز گوشت قرمز و مرغ پیش بینی شده که نزدیک به 7 هزارتن مرغ در سردخانه موجود است و قیمت مرغ در بازار یک قیمت متعادلی بوده و مشکلی وجود ندارد

وی تصریح کرد: 80 تن گوشت قرمز در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام موجود است که با قیمت مناسب در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شکر و روغن توسط اداره غله و خدمات بازرگانی ، حبوبات و خرما توسط سازمات تعاون روستایی مازندران تامین و در اختیار فروشگاههای مورد نیاز قرار می گیرد.وهیچگونه نگرانی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

بگفته حیدر پور قبل از ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی و نظارت بازار با همکاری دستگاه های نظارتی جزو برنامه‌های اجرایی این ستاد در ماه مبارک رمضان می باشد و با کسانی که بخواهند در این ماه کم فروشی کنند برخورد خواهد شد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: نگران ، رمضان ، تامین ، کالا ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.