رئیس مجلس شورای اسلامی؛

تحریم ها 20 درصد مشکلات کشور را شامل می شود/ ایران تاسیسات ساخت سلاح هسته ای ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره 148 شهید منطقه دودانگه ساری در روستای تلاوک افزود: تحریم فقط 20 درصد مشکلات فعلی کشور است و مابقی مشکلات داخلی است .

تحریم ها  20 درصد مشکلات کشور را شامل می شود/ ایران تاسیسات ساخت سلاح هسته ای نداردبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ به گفته وی، مسولان و دولت باید زمینه اشتغال و کارافرینی را ایجاد کنند که مجلس با تصویب قانونی، موانع تولید را در کشور برداشته است و با نظر رهبری ، بیش از 500 میلیون دلار برای توسعه کشاورزی روستایی اختصاص داده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت امروز کشور مان در گرو خون شهدا است که با بصریت و آگاهی، راه خود را انتخاب کردند گفت:  بیشترین و عمده ترین مشکل در کشور های اسلامی منطقه ، فا صله گرفتن ار مجاهدت و سنت های پیامبرگرامی اسلام است که موجب تفرقه در منطقه شده است.

دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه پایین آوردن قیمت نفت از 110 دلار به 45دلار افزود : غرب با برنامه ریزی و با هدف از بین بردن اتحاد مسلمانان و تفرقه افکنی در میان مسلمانان و با تجهیز کردن گروههای تکفیری و اهدا 30 میلیارد دلارسلاح به انها می خواهند در منطقه تسلط و سلطه پیدا کنند.

به گفته وی،غرب با ظاهری زیبا خود را ضد تروریست معرفی می کند ولی در عمل خود حامی تروریست های تکفیری است .

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب که همه مسولان سیاسی و گروه های حزبی در ایران در موضوع هسته ای باید بدانند که ملت ما آگاهند که راهی که غرب در مقابل ایران پیش گرفته راهی ناحق و بی منطقی است که گروه های سیاسی بجای تخریب یکدیگر ، برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

لاریجانی با اشاره به اینکه فتوای رهبری ، بالاترین فتوای کشور است یادآور شد: غرب باید بداند فتوای رهبری در مورد منع تولیدات هسته ای یک اصل است و این خود گواه بر فعالیت سالم هسته ای در کشور است که ما در 8 سال دفاع مقدس از بمب شیمایی استفاده نکردیم ولی دشمن علیه ما استفاده می کرد و این خود گواه بر تفکر رهبری در نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد :گزارش آژانش نشان دهنده آن است که ایران تاسیسات ساخت سلاح هسته ای ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : غرب می خواهد با تحریم ها به بهانه موضوع هسته ای تاثیر ایران را در منطقه نادیده بگیرد و مجاهدت و استقامت ملت ایران را کاهش دهد.

لاریجانی با بیان منویات رهبر در موضوع اقتصادی گفت : با ید حوزه تولید شامل تولیدات صنعتی و کشاورزی براساس پتانسل منطقه صورت گیرد و کشاورزی بدون توسعه صنعت صورت نمی گیرد.

وی گفت : راه امروز شهدا توسعه و سرافرازی کشور است و تمام مسولان اعم از استاندارونمایندگان مردم تلاش بر توسعه و اشتغال داشته باشند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.