هرچقدر برای ورزش هزینه کنیم باز هم کم است!

ورزش باعث شادابی و نشاط جامعه می‌شود و در مقایسه هزینه‌های اعتیاد در کشورمان پس هر چقدر در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم باز هم کافی نیست.

هرچقدر برای ورزش هزینه کنیم باز هم کم است!به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران سوالی که همیشه درباره ورزش جوانان و پیشگیری از به بی‌راهه نرفتن قشر جوان به سمت اعتیاد این بلای خانمان سوز وجود دارد این است که هزینه ورزش کردن به فرد جواندر جامعه بیشتر است یا کشیدن شدن افراد به سمت اعتیاد؟

وقتی فرد سعی دارد اوقات فراغت خود را با ورزش کردن پر کند به یکی از جنبه‌های ورزش می‌اندیشد که مفرح و جذاب باشد ورزش باعث خوشحالی ونشاط شخص خواهد شد ولی هزینه تهیه وسایل ورزشی و شهریه سالن ورزشی به قدری زیاد است که ورزشکار کمی از این مسئله دلزده می‌شود و ازورزش مورد علاقه‌اش دوری می‌کند چون هزینه ورزش کردن در جامعه بسیار زیاد است از این رو نشاط از جامعه جوان رخت بر می‌بندد.

کسانی که تجربه زیادی در عرصه ورزشی دارند معتقدند که وقتی که جوانان به سمت و سوی ورزش کشیده شوند زمینه فعالیت مستمر در عرصه ورزش حتی همگانی آنها را از بیراهه‌ها رفتن مصون نگه می‌دارد یکی از خطرناک‌ترین بی‌راهه‌ها که در کمین جوانان نشسته است مواد مخدر است وقتی جوانان به ورزش بپردازند و به سهولت فعالیت های ورزشی خود را در جامعه انجام دهند تمام فکر و ذکر جوان رسیدن به مرحله آن ورزش خواهد بود از این رو غیر از سالم نگه داشتن این قشر تا کمی به سمت ورزش قهرمانی و مدال‌آوری حرکت کرده‌ایم.

زمانی که هزینه‌ کافی برای جامعه ورزش حرف نمی‌شود از این قشر جوان در خطر خواهد بود که به سمت مواد مخدر برود.

پس بازگرداند فرد معتاد که دچار اعتیاد شده است هزینه‌های بالاتری از هزینه سالن ورزش البسه و وسایل مربوط به آن ورزش می‌شود و امام یکی از راهکارهای جلوگیری ازاعتیاد جوانان و هدر رفت سرمایه‌ جامعه هدایت افراد به طرف ورزش همگانی است ولی این ورزش نیاز به اعتبار کافی دارد.

به گفته مسئولان هزینه‌ای که صرف بازگرداندن معتادان به جامعه می‌شود خیلی بیشتر از ورزش است حالا با این هزینه‌ها سنگین که صرف درمان معتادان می‌شود آیا بهتر نیست اعتباری بالاتری از ارقام فعلی به ورزش همگانی داده می‌شود تا دیگر در آینده هزینه‌ای بابت ترک معتادان از مواد مخدر داده نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار