تازه های الکترونیک در شانگهای چین

بیش از دویست غرفه دار، تازه ترین خلاقیت های تکنولوژی را در یک نمایشگاه و فروشگاه ابزار الکترونیکی در شانگهای به معرض نمایش عمومی گذاشتند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ امسال بخش آسیایی نمایشگاه سالانه لاس وگاس در شانگهای چین برگزار شده است. در این نمایشگاه ساعت های اسمارت، سیستم های خانگی و نیز ماشین های هوشمند به نمایش گذاشته شد که در این بین خیلی از غرفه داران به نمایش محصولات هوشمند چینی پرداختند. این نمایشگاه حاوی یک آشپزخانه هوشمند است که در آن افراد می توانند دست پخت ربات هایی را که از قبل در حافظه آن ها دستور پخت غذا ها برنامه ریزی شده است امتحان کنند.

این رباط ها قادرند غذاهای سراسر جهان را پس از گرفتن مواد اولیه آن به طور خودکار حاضر کنند.
از محصولات دیگر این نماشگاه هنسفری های بدون سیم است که از طریق بلوتوث بهم متصل شده و نیاری به سیم ندارند. این هنسفری های بدون سیم چینی به نام " گوگواس" می توانند از طریق یک سنسور نوری میزان ضربان قلب شخص را اندازه گیری کنند.

نمایشگاه سالانه تکنولوژی لاس وگاس در شانگهای چین

شرکت پائولو آلتو از پکن، عینکی جدید را طراحی کرده که از رسته عینکهای گوگل گلاس است و بین سیصد و سی تا پانصد دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. در گوشه ای از عینک، رابط لمسی کوچکی قرار دارد که به کاربر اجازه می دهد تا حجم و اندازه چیزی که به نمایش در می آید را کنترل کند. این عینک همچنین می تواند مانند دوربینی با قابلیت ضبط اچ دی و با ظرفیت هزار و هشتاد پیکسل عمل کند و تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را روی تلفن های همراه پیشرفته بفرستد، ضمن آنکه قابلیت اتصال به اینترنت هم دارد. تولیدکنندگان می گویند که این عینک از ماه اوت در بازار خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار