معرفي كتاب؛

«اتاق رو به قبله»؛ هدیه‌ای به روح آسمانی امام خميني (ره)

کتاب« اتاق رو به قبله» به قلم علی آقاغفار مجموعه داستانی است که به روح آسمانی امام مهربانی‌ها تقدیم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «اتاق رو به قبله» عنوان کتابی است که مجموعه‌ای از داستانها را تقدیم به روح آسمانی امام مهربانی‌ها، امام خمینی(ره) کرده است.
 
بنابر این گزارش، این کتاب در برگیرنده داستانهای 6 گانه‌ای با عناوین «اتاق رو به قبله»، «خانه گل»، «عمو جان»، «نسیم و قاصدک»، «سایه شمشاد» و «دور و نزدیک» است.
 
گفتنی است که در بخشی از کتاب 56 صفحه‌ای «اتاق رو به قبله» چنین آمده است:
 
«سایه‌ای را می‌بینم، آرام روی دیوار اتاق حرکت می‌کند، نور کم رمق مهتاب، قامت سایه را نامشخص کرده است. دلهره به جانم رخنه می‌کند. دلم را چنگ می‌زند، گویی به قلبم فرمان تپش پرشتاب می‌دهد. نمی‌توانم از جایم بلند شوم. سکوت عجیبی است. نیمه‌های شب است و هنوز بیدارم. انگار خواب با من قهر کرده است. هر زمان خواستم بخوابم، به نظر می‌رسید که کسی می‌گفت نخواب، چشم از دیوار برنمی‌دارم، شاید خیالات بی‌خوابی است، توهم است. شاید سایه هیچکس نیست. شاید سایه شاخه‌های درخت گوشه حیاط است که نور مهتاب را سد کرده و حضور تاریک خودش را روی دیوار به نمایش گذاشته است. آرزو می‌کنم توهم باشد، فقط یک خیال باشد. همه جور فکر و خیال بر فکر و ذهنم هجوم می آورد....»
 
لازم به ذکر است کتاب «اتاق رو به قبله» که توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) چاپ و منتشر شده، هم اکنون در کتابفروشی‌ها در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار