تأمین کل نیازهای واگنی کشور ظرف 3 سال

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی سیر ترابر صبا از تأمین کل نیازهای واگنی تا سال 1404 توسط پنج شرکت واگن‌سازی داخلی خبر داد و گفت: این شرکت‌ها می‌توانند ظرف سه سال تمامی نیازهای داخلی را برآورده کنند.

فخاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در حال حاضر 50 واگن فعال در سیر ریلی کشور وجود دارد گفت: 38 واگن نیز در حال ساخت داریم که کاملا با واگن‌های اروپایی قابل رقابت هستند.
 
وی افزود: 28 واگن بازسازی شده نیز در دست ساخت داریم که تا دو ماه آینده وارد مسیر ریلی می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی سیرترابر صبا اظهار داشت: سعی کرده‌ایم  28 واگن مسافری خود را به 100 واگن برسانیم که 100 درصد تولید داخل است.
 
فخاری یادآور شد: 1000 واگن باری نیز توسط این شرکت تولید شده که این واگن‌ها نیز 100 درصد تولید داخل است و توسط سازندگان بومی به مرحله اجرا رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه در ایران پنج شرکت واگن‌سازی وجود دارد گفت: این پنج شرکت می‌توانند تمامی نیازهای واگن سازی کشور را تا سال 1404 در طول مدت سه سال تولید کنند.
 
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی سیرترابر صبا گفت: این واگن‌ها کاملا بومی بوده و با تکنولوژی‌های روز در داخل کشور تولید شده و ظرف سه سال نیازهای کل کشور را در بخش ریلی برآورده می‌کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: واگن ، قطار ، تولید ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار