ناصرالدین‌شاه و همسرانش در نمایشگاه «دو سالگی ... گوسالگی»

نمایشگاه آثار کاریکاتور بزرگمهر حسین‌پور، از 7 تا 25 خرداد، با رونمایی از تابلو 72 ملت و نمایش حدود 30 انیمیشن در گالری راه ابریشم برگزار می‌شود.

ناصرالدین‌شاه و همسرانش در نمایشگاه «دو سالگی ... گوسالگی»بزرگمهر حسین‌پور، کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن، در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تازه‌ترین نمایشگاه خود، با عنوان " دو سالگی... گوسالگی " گفت: در این نمایشگاه، آثاری از چند مجموعه‌ی کاری من که حدود 30 کاریکاتور مفهومی و کمیک استریپ هستند وجود دارد؛ علاوه بر این رونمایی از تابلوی 72 ملت که با دعوت از 500 نفر و کشیدن چهره‌ی آن‌ها انجام شده بود، در این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین تابلوی ناصر‌الدین شاه به همراه 40 تا از همسرانش و مجسمه‌ای بر گرفته از کاریکاتورهای مفهومی من نیز در این نمایشگاه وجود دارد و این باز حدود 20 انیمیشن مفهومی هم در بین آثار دیده می‌شود.

حسین‌پور در خصوص عنوان این نمایشگاه تصریح کرد: در دو سال گذشته یکی از معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کارهایم گوساله‌ای است که معرف شخصیتی روشنفکر بود و این عنوان نیز از درگیری 2 ساله‌ی من با این گوساله برداشته شده است.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور چهره‌ای سرشناس سینما و تلویزیون همچون مهران مدیری، عباس کیارستمی، اصغر فرهادی، هدیه تهرانی و ... از 7 خرداد ماه در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 خرداد، از ساعت 4 تا 8 همه روزه به جز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی به محل این گالری واقع در بلوار کشاورز ما بین قدس و وصال شیرازی، ساختمان تکنوآجر شماره 21.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار