ووشوکاران جوان به استراحت می روند

جوانان ووشوکار اردونشین از عصر فردا پنجشنبه 30 اردیبهشت به مدت سه روز به استراحت می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اردوی تیم های ملی ووشو جوانان که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از شنبه 19 اردیبهشت در دو بخش تالو (حرکات نمایشی) و ساندا (مبارزه)آغاز شده بود، به مدت سه روز تعطیل می شود.

لازم به ذکر است: در بخش مبارزه 8 سانداکار دختر در 4 وزن و 14 سانداکار پسر در 8 وزن در رده سنی جوانان در اردوی تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حضور دارند که در ابتدای اردوی بعدی برای اینکه جزو نفرات ثابت تیم ملی شوند برای دومین بار با حریفان خود مبارزه می کنند.

این اردو همچنین با حضور دختران و پسران تالو کاردر رده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان برگزار شد که در بخش تالو با توجه به صلاحدید کادر فنی هر تالوکاری که شانس مدال آوری بیشتری برای تیم ملی داشته باشد به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعزام می شود.

تالوکاران اعزامی با مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پسران توسط علیرضا بهرمن و بهروز گلی هدایت می شوند و نیز مریم معماری مربیگری دختران تالوکار را عهده‌دار است، همچنین رامین موحدنیا بعنوان سرمربی و امیر اوجاقی و حسین محمدزاده بعنوان مربی تیم ملی جوانان ساندا هستند و ((ژانگ یو جیه ))سرمربی چینی تیم ملی ساندای بانوان است که  راظیه طهماسبی فر نیز در کنار وی هدایت رده سنی جوانان را بر عهده دارد.

گفتنی است: مسابقات قهرمانی جوانان  آسیا در مردادماه به میزبانی چین برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار