حیدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایران هرگز اجازه بازجویی از دانشمندان هسته‌ای‌ را نخواهد داد/ بیانات رهبری درمورد نحوه مذاکرات برای همه فصل‌الخطاب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بیانات مقام معظم رهبری درمورد نحوه مذاکرات هسته‌ای فصل‌الخطاب است و بر اساس آن، ایران هرگز اجازه بازجویی از دانشمندان هسته‌ای‌ خود را به بیگانگان نخواهد داد.

"عوض حیدرپور" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)، این سخنان را مبنای اصلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای و فصل‌الخطاب برای همگان از جمله مذاکره‌کنندگان دانست.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: طبق دستور رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه صحبت بیگانگان با دانشمندان هسته‌ای که نامی جز "بازجویی" بر آن نمی‌توان گذاشت را نخواهد داد.
 
حیدرپور، بازجویی از دانشمندان هسته‌ای از سوی طرف‌های مذاکره را نمونه بارز "مذاکره در سایه تهدید" ارزیابی و تصریح کرد: همان‌گونه که قبلآ نیز رهبری فرموده بودند، چنین مذاکره‌ای از اساس غیر عقلانی و غیر قابل قبول است و هیچ عقل سلیمی به آن تن نخواهد داد.
 
وی همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حراست و صیانت از همه ارزش‌ها و باورهای اسلامی و انقلابی بوده و اقتدار روزافزون سپاه در همه رده‌ها موجب تقویت بیش از پیش توان دفاعی- امنیتی کشور است.
 
حیدرپور در پایان با تمجید از سلحشوری‌ها و رشادت‌های دلاوران سپاه، سپاهیان را مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مایه امید همه ایرانی‌های علاقمند و دلسوز انقلاب اسلامی و خار چشم دشمنان و کینه توزان دانست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار