سنندج؛

رکورد دار گواهینامه در کشور: تاکنون جریمه نشدم

شهرام نعمتی با دریافت چهارده نوع گواهینامه رکورد دار کسب گواهینامه های مختلف در ایران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، در کشور ما چهارده نوع گواهینامه اصلی وجود دارد که آقای نعمتی توانسته است در مدت سه سال تمامی این گواهینامه ها را دریافت کند.

وی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران کردستان می گوید: من در مدت سه سال تمامی گواهینامه های سبک وسنگین، درون شهری وبرون شهری، ماشین آلات کشاورزی، معدنی، عمرانی وصنعتی را دریافت کرده ام.

این راننده ماهر سنندجی با بیان اینکه گرفتن بعضی ازاین گواهینامه ها آسان نیست می افزاید: یکی از سخت ترین گواهینامه ها مربوط به جرثقیل است که باید بار حمل شده را به صورت سانتی متری در محل مورد نظر بگذاری در غیر این صورت رد خواهی شد و البته من نیز بعد از سه بار امتحان عملی توانستم آن را دریافت کنم.

نعمتی گفت: یکی از جالب ترین و سخت ترین خودروها برای رانندگی، ماک 20 دنده و با دو دنده مجزا است که همواره آرزو داشتم با آن رانندگی کنم. 

وی با اشاره به اینکه عشق به رانندگی مشوق اصلی من برای دریافت گواهینامه های مختلف بود می گوید: دریافت گواهینامه های مختلف سختی های خاص خود را داشت چرا که بعضی ازاین ماشین ها به راحتی برای تمرین کردن وجود ندارند.

رکورد دار گواهینامه کشور با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می گوید: اگر چه به کسب این تعداد گواهینامه افتخار می کنم اما یکی از افتخارات من این است که تا به حال کوچکترین تخلف رانندگی مرتکب نشده و جریمه نشده ام.

وی افزود: اکنون من راننده خودرو آمبولانس 115هستم و خدا را شکر گذارم که استعداد و مهارت رانندگی را به من عطا فرموده و امیدوارم از آن برای نجات جان انسانها بهره بگیرم.

درپایان آقای نعمتی به تمام رانندگان توصیه کرد که به هیچ عنوان بدون گواهینامه رانندگی نکنند واحترام به علائم راهنمایی و رانندگی را شرط اول کار بگذارند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا نعمتی
۱۷:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
تبارک الله
بنده آرسام علیخانی خواهر زاده آقای نعمتی هستم و امیدوارم بتوانم راه دایی عزیزم را ادامه دهم و با اضافه کردن گواهینامه هوایی مایه افتخار او باشم
Iran (Islamic Republic of)
خلیل نعمتی
۲۳:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
درود بر ایشون خداحفظت کنه