یک فوق تخصص ارتوپدی گفت: کمر دردهایی که ناگهانی بروز می‌کنند، ممکن است علامت اولیه برخی سرطان‌ها باشند، به همین دلیل این نوع کمر دردها به توجه و درمان به موقع و فوری نیاز دارند.

امیدرضا حقانی جراح و فوق تخصص ارتوپدی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بیشتر افراد جامعه به دلیل الگوی نامناسب زندگی دچار کمردردهای خفیف تا شدید می‌شوند که در برخی از موارد اینگونه کمر دردها به صورت ناگهانی و یکدفعه بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه هر گونه کمردردی که به طور ناگهانی بروز کند باید جدی گرفته شود، تاکید کرد: کمر دردهایی که به طور ناگهانی بروز می‌کنند، ممکن است علامت اولیه برخی از سرطان‌ها باشد، به همین دلیل این نوع کمر دردها به توجه و درمان به موقع و فوری نیاز دارند.

حقانی گفت: کمر درد ناگهانی ممکن است علامت یک خونریزی داخل نزدیک ستون فقرات باشد که در این صورت فرد باید به صورت فوری تحت درمان و حتی جراحی قرار گیرد.

وی افزود: افرادی که همزمان با کمر درد خود دچار علائمی نظیر تب و لرز می‌شوند نیز به توجه و درمان فوری نیاز دارند.

حقانی یادآور شد: اگر چه برخی از موارد کمر درد نیاز به اعمال جراحی دارند، اما باید به این نکته اشاره کرد که اغلب موارد این عارضه بدون نیاز به جراحی و با درمان دارویی و استراحت و مراقبت کافی بهبود می‌یابند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۱۹:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خسته نباشید .وقتی ک بیرون میرم کلا جایی ک سرد باشع یه دفعه ناگهانی بدجور کمرم درد میگیره .بعد یه چایی بخورم یا سشوار بگیرم رو کمرم بعد کمکم دردش آروم میشه .لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۳:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام من خیلی کمرم درد میکنه زیاد موقع راه رفتن دکتر رفتم ازمایش دادم عفونت ادراری دارم قرص دادخوب نشدم تب هم میکنم دردکمرم هم خیلی شدید شده لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۰۷:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
باسلام من به‌مرور درد ناگهان یک گرفتار شدم وقتی راه میرم واستادن هستم هیچ دردی ندارم ولی به محض دراز میکشم درد شدید دارم که نمیتوانم بخوابمراهنمای میخواهم علت چیست
آخرین اخبار