استاندارد سازی رسالت اصلی UIC است

استاندارسازی نوآوری و انتقال اطلاعات رسالت اصلی UIC در بخش حمل و نقل ریلی به شمار می‌رود.

استاندارد سازی رسالت اصلی uac استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ubno رئیس انجمن بین الملل راه آهن در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه پانزده عضو UIC از راه‌آهن های خاورمیانه هستند که چهارعضو آن در ایران است گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های نیوم ریل ، مترا و ریل پرداز از جمله چهارعضو این شرکت هستند.

وی در ادامه افزود: اگر نقشه ای را در نظر بگیرین که توسط عضو فعالUIC پوشش داده می‌شود یک اتصال حمل و نقل بین اروپا، مراکش خاورمیانه و آسیا مشاهده می‌شود. 

وی در ادامه افزود: این اتصال قطعا چشم انداز قابل توجهی را برای توسعه سیستم حمل و نقل ریلی رقابتی در دهه‌های آینده به‌ویژه در مساحت خط‌‌های طویل ایجاد خواهد شد.

Ubno تصریح کرد: توان UIV ناشی از قدرت اعضای آن از 95 کشور است که ارائه کننده‌ یک میلیون کیلومتر خط و7 میلیون مسافر راه آهن ، حجم ترافیک تجمعی به میزان 3 هزار میلیارد مسافر- از 10 هزار کیلومتر تن در مقوله بار است.

وی خاطر نشان کرد: UIC به عنوان تنها  سازمان جهانی معرفی کننده بخش ریلی دارای یک رسالت اساسی برای ارتقای توسعه حمل و نقل ریلی در جهان و سازمان‌ دهنده ی همکاری‌های بین المللی در میان اعضای خود است.

رئیس انجمن بین الملل راه آهن توضیح داد: در دستیابی یکسان هماهنگ سازی فنی و استاندارد سازی منجر به تدوین 700 پیش UIC شده است و دیگر مرجع فنی در تمامی جهان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، عضو ، مساحت ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار