ورمزیار:قلعه‌نویی عامل شکست استقلال بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:تعویض‌های اشتباه و چیدمان بد امیر قلعه نویی تنها دلیل شکست استقلال بود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال با سیستم 4-5-1 بازی را شروع کرد. در 10 دقیقه اول بازی، پرسپولیس تا حدودی بهتر بازی کرد اما در ادامه ی نیمه اول استقلال باتمرکز بیشتر در خط میانی توانست بازی را به تعادل بکشاند و در این نیمه دو تیم دیدار پایاپایی را ارائه دادند.

وی تصریح کرد:با آغاز نیمه دوم متاسفانه قصه تکراری تعویض‌های اشتباه قلعه نویی شروع شد و آوردن بهنام برزای به جای رضا عنایتی و قرار گرفتن این بازیکن در سمت چپ خط میانی باعث از کار افتادن این منطقه شد واین موضوع عملا استقلال را 10 نفره کرد.

وی ادامه داد:دومین اشتباه سرمربی استقلال آوردن یعقوب کریمی به جای خسرو حیدری بود.

ورمزیار با اشاره به ضعف کادر فنی استقلال بیان کرد:هر چند بر روی نیمکت آبی پوشان شاهد حضور مردان با تجربه‌ای هستیم اما این تعویض‌های بد نشان می‌دهد که آن ها در کار فنی ضعیف هستند.

ورمزیار در رابطه با تک گل بازی ابراز داشت:گلی که استقلال خورد نشانه عدم تمرکز در خط دفاعی آنها بود و اگر مقداری دقت در خط دفاع وجود داشت علیپور کوتاه قامت نمی توانست دروازه استقلال را باز کند.

وی در پایان تاکید کرد:تفکرات فنی برانکو ایوانکوویچ راعامل پیروزی پرسپولیس است ومحمد نوری بهترین بازیکن زمین بود زیرا وی توانست دستورات سرمربی کروات خود را به خوبی در زمین پیاده کند و بازیکنان جوان پرسپولیس را در زمین خیلی عالی هدایت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار