حمید عسگری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقلال قلعه نویی را دوست ندارم/ با وجود سالن‌های کوچک استقبال از موسیقی زیاد است

خواننده تیتراژ پایانی "دختران حوا" گفت: با وجودسالن‌های کوچک استقبال هواداران موسیقی زیاد است و کمتر کسی است به سبک خاصی از موسیقی علاقه نداشته باشد.

حمید عسگری خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی امروز (استقلال - پرسپولیس) گفت: حس خوبی برای بازی امروز ندارم، به نظرم بازی دو تیم میان جدولی که در این فصل بازیهای خوبی را از آنها ندیده‌ایم و سطح دو تیم پایین است جالب نخواهد بود، بنابراین برای بازی امروز امیدوارم نیستم.

وی  از تفاوت بین هواداران عرصه هنر و ورزش فوتبال گفت: با میانگین قیمت 70،80 هزار تومان بلیت موسیقی و همچنین وجود سالن‌های کوچک، با این حال هواداران زیادی برای استقبال از موسیقی می‌آیند و کمتر کسی است که به سبک خاصی از موسیقی علاقه نداشته باشد و همه مردم به موسیقی علاقه‌مندند.

وی درباره بازی گفت: باید امیدوار باشیم که بازی را می‌بریم تیمی که از تراکتور چهار گل می‌خورد، هواداران خود را نا امید می‌کند و من استقلال قلعه نویی را دوست ندارم.

خواننده تیتراژ "دختران حوا" ادامه داد: رفتن هنرمندان به  استادیوم به صورت کلی باعث تشویق هواداران برای رفتن به استادیوم می‌شود ولی کسی طرفداری تیم خود را با هواداری یک هنرمند عوض نمی‌کند.

وی گفت: رفتن هواداران به ورزشگاه به مسائل رفاهی تماشاچی برمی‌گردد که امکانات خوبی در ورزشگاه شاهد نمی‌باشیم.

عسگری در پایان گفت: یکی، دو بار فراهم شده که با دوستان به تماشای فوتبال نشستیم ولی به دلیل خانواده دوست بودنم به همراه خانواده بازی را تماشا می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار