جعفر:

از تیم ملی جودو می‌توان انتظار 2 مدال برنز داشت/فقط معجزه می‌تواند ایران را روی سکو ببرد

کارشناس جودو کشورمان: باختهای جودوکاران وحذف آنها در روز اول دور از انتظار نبود و فقط 2 مدال برنز انفرادی در روز دوم می‌توان انتظار داشت.

از تیم ملی جودو می‌توان انتظار 2 مدال برنز داشت/فقط معجزه می‌تواند ایران را روی سکو ببردحمیدرضا جعفر کارشناس جودو کشورمان در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هر دفعه تیم ملی را خوشبینانه به مسابقات مختلف اعزام می‌کنیم و بعد از قرعه‌کشی می‌گوییم که با قرعه‌ سختی روبرو شده‌ایم که این درست نیست مسابقات قهرمانی آسیا دارای امتیاز ورودی المپیک است که از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه اینکه ورزش جودو بیشتر در اختیار کشورهای آسیایی است می‌توان گفت که مسابقات آسیا سخت است.

وی در ادامه افزود: جودو ما همیشه جز کشورهای اول تا سوم آسیا بود ولی چند سالی است که عنوان‌ها برای ایران به یک رویا تبدیل شده است و از گذشته خودمان هم عقب‌تر رفته‌ایم.

جعفر در خصوص قرعه‌ملی‌پوشان جودو کشورمان گفت: همانطور که انتظار می‌رفت در روز اول نتوانستیم که موفقیتی را کسب کنیم و هر 2 نماینده ایران در روز نخست با شکست مقابل حریفانشان تاتامی را ترک کردند که البته تمام امید ایران به روز دوم رقابت‌ها است و از این تیم اعزام فقط می‌توان به جواد محجوب و سعید مولایی امیدوار بود و به نظر من فردا از تیم ملی جودو می‌توان انتظار 2 مدال برنز داشت ولی در مسابقات روز سوم که به صورت تیمی برگزار می شود فکر نمی‌کنم که بتوانیم در بین 3 تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

وی در ادامه اذعان داشت: چهره‌های انگشت شماری در جودو داریم که آنها هم در ابهامات هستند و برای تشویق آنها جهت پیروزی در روی تاتامی باید قول‌هایی بدهیم که عمل به آنهات خارج از قدرت فدراسیون است.

جعفر همچنین تاکید کرد: آیا فتحی‌پور و بریمانلو در حد و اندازه مسابقات قهرمانی آسیا که امتیاز ورودی المپیک هم دارد بودند؟در روز دوم مسابقات انتظار بیشتری از جودوکاران می‌رود ولی در مسابقات تیمی فکر کنم فقط معجزه می‌تواند ایرا ن را روی سکو ببرد و به دلیل اینکه تیم‌ها با نفرات اصلی به این مسابقات آمده‌اند نمی‌توان انتظار داشت که ایران روی سکو برود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی کویت آرزوی موفقیت را دارم و از مربیان تیم ملی برای اعزام تیم با این بضاعت کم که در جودو وجود دارد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، تیم ملی ، جعفر ، مدال ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بي خودي اميدوار نباش بند مدال هم نميتونن بگيرن
آخرین اخبار