میر اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محجوب منتظر جایزه ویژه فدراسیون باشد/در انتخابات کنفدراسیون آسیا نماینده خواهیم داشت

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: به محجوب اعلام کرده‌ایم در صورتی که برابر یکی از رقبای قزاقستانی به پیروزی برسد به وی جایزه ویژه خواهیم داد.

محجوب منتظر جایزه ویژه فدراسیون باشد/در انتخابات کنفدراسیون آسیا نماینده خواهیم داشتآرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا کویت بیان کرد: با توجه به بضاعت مالی که داشتیم 4 مرحله اردوی داخلی قبل رقابت‌های آسیا برگزار کردیم اما شرایط برگزاری اردوی بین‌المللی برایمان فراهم نشد و تنها مسابقه تدارکاتی که رفتیم مسابقات جایزه بزرگ ترکیه بود.

وی ادامه داد: برای رقابت‌های آسیایی ترکیبی از جودوکاران جوان و با تجربه را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه دست یابیم جودوی ایران در سال‌های 2012 و 2013 به مدال طلا آسیا رسید اما در بازی‌های آسیایی اینچئون ناکام ماندیم و اگر خدا بخواهد سرخوردگی آن پیکارهای را در کویت جبران کنیم.

مدیر تیم ملی فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: به محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم گفته‌ایم که اگر موفق شود برابر ماکسیم راکائوف حریف قزاقستانی پیروز شود به وی جایزه ویژه خواهیم داد.

وی درباره برگزاری انتخابات کنفدراسیون آسیا در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: روز دوشنبه انتخابات کنفدراسیون آسیا برگزار می‌شود که از ایران محمد درخشان را در انتخابات هیئت رئیسه و ریاست کمیته آموزش آسیا داریم که کاندید شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار