آخوندی به عضویت افتخاری فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور درآمد

رییس اسپانیایی فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور (فیدیک)، وزیر راه و شهرسازی کشورمان را به عضویت افتخاری این فدراسیون پذیرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رییس فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور (فیدیک) در مرکز همایشهای صدا و سیما گفت: فیدیک با ضوابط و مقررات قانونی بین المللی از حضور تمام مهندسان ایرانی در بازارهای جهانی حمایت می کند.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی ایران از تمام قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور اطلاع دارد و ما نیز از حضور مهندسان ایرانی در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و فنی در بازارهای جهانی حمایت می کنیم.

همچنین هرمزد رامینه رییس جامعه مهندسان مشاور ایران در این کنفرانس بین المللی گفت: مهندسان و متخصصان ایرانی باید در تمام بازارهای جهانی حضور قدرتمندی داشته باشند و جامعه مهندسان ایران به عنوان لکوموتیو صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور می تواند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کند.

کنفرانس سالانه منطقه ای آسیا - اقیانوسه فیدیک با شعار رویکردهای پایدار در بازارهای در حال توسعه، به منظور بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی ایران روزهای 21 و 22 اردیبشهت ماه در تهران برپا شد.

نمایندگانی از سازمان های بین المللی، شرکت های بزرگ سرمایه گذاری های خارجی، پیمانکاران، مهندسان و مشاوران بین المللی در این کنفرانس راهکارهای انجام سرمایه گذاری مورد نیاز در کشورهای عضو و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار