گفتگو با برخی اعضای تیم استقلال پس از تمرین امروز؛

زرینچه:می خواهیم ناکامی ها را جبران کنیم/عمران زاده: از ما گذشته که کری بخوانیم

برخی اعضای تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز درباره آرزوی خود برای شادی هواداران اظهار امیدواری کردند.

گمانه زنی‌ها در مورد غیبت گرت بیل سرعت می‌گیردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  برخی اعضای تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز  درباره آرزوی خود برای شادی هواداران اظهار امیدواری کردند.

**عمران زاده:این بازی تنها دلخوشی هواداران است

حنیف عمران زاده در رابطه با بازی آخر این تیم با پرسپولیس گفت:دیگر کری خواندن از ما گذشته است، من هفت سال است که دارم در این تیم بازی می کنم و دربی های زیادی را تجربه کرده ام.

وی افزود:  فکر می کنم به جز نوری و نورمحمدی در پرسپولیس بازیکن دیگری از این تیم به میدان دربی نرفته باشد. معلوم است که آنها باید کری بخوانند نه من.

عمران زاده افزود:این بازی تنها دلخوشی هواداران است، بعد از ناکامی در لیگ برتر، جام حذفی و کسب سهمیه آسیا،با پیروزی در این بازی می توانیم کمی هواداران را شاد کنیم. 

عمران زاده درباره بازی نکردن خود در بازی مقابل تیم تراکتورسازی گفت: من مسموم شده بودم. به همین دلیل دو سه روز در تمرینات نبودم، در آن بازی با صلاحدید کادرفنی از بازی بیرون ماندم اما در حال حاضر آماده ام .

وی در مورد روز برگزاری دربی گفت: برگزار شدن دربی در هفته آخر هم خوب است و هم بد، امیدوارم با پیروزی ما در این بازی، لیگ برای ما و هواداران خوب تمام شود.

** زرینچه:می خواهیم ناکامی ها را جبران کنیم

زرینچه مربی تیم استقلال نیز در پایان تمرینات این تیم گفت: درحال حاضر وضعیت خوبی داریم و می خواهیم ناکامی ها را جبران کنیم.در حال حاضر محروم و مصدوم نداریم، فقط رضا عنایتی تب و لرز کرده است و در تمرینات امروز حضور نداشت.


جواد زرینچه در باره وضعیت فعلی این تیم گفت: با تمریناتی که انجام دادیم وضعیت خوبی داریم، می خواهیم ناکامی های تیم را جبران کنیم. در حال حاضر محروم و مصدوم نداریم، فقط رضا عنایتی تب و لرز کرده است و در تمرینات امروز حضور نداشت.

وی در رابطه با بازی های تیم استقلال گفت: بهرحال رقابت های لیگ هرچه گرمتر باشد جذاب تر است، بهرحال قشنگی فوتبال به همین برد و باخت ها است،

وی گفت: اگر بازی ها گرم باشد و جذابیت داشته باشد باعث جذب شدن جوان ها می شود و می تواند به  نشاط جامعه کمک کند. 

**برزای:عملکردمان را در زمین نشان خواهیم داد

 برزای بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ما کری نمی‌خوانیم و عملکردمان را در زمین نشان خواهیم داد.

وی درادامه  اظهار داشت: اولین دربی خود را تجربه می‌کنم و انگیزه بسیار زیادی دارم امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.ما در زمین خود را نشان خواهیم داد و با عملکردمان دل هواداران را شاد می‌کنیم.


وی گفت: دربی با همه مسابقات تفاوت دارد اگر در مسابقات گذشته شکست خوردیم  اما باید بتوانیم در دربی پیروز شویم تا هواداران خوشحال شوند .


بازیکن استقلال در مورد  قرارداد چند ساله با استقلال  گفت: قراردادم دو ساله است و امیدوارم بتوانم در این تیم موفق باشم.


** ستار همدانی:ایمان دارم دربی  را می‌بریم


مربی استقلال گفت:به هر حال این بازی با تمام دربی‌ها فرق می‌کند چرا که تکلیف هر دو تیم مشخص است. برای دربی روز جمعه لحظه‌شماری می‌کنم چوم مطمئنم این مسابقه را می‌بریم و به این موضوع ایمان دارم.


ستار همدانی  در ادامه اظهار داشت:  در صورت برد یا باخت تغییری را برای دو تیم در جدول نخواهیم داشت . امیدوارم با شرایطی که  داریم بتوانیم یک مسابقه دور از استرس را به نمایش بگذاریم و در نهایت با سه امتیاز بیرون بیاییم .


وی ادامه داد: مطمئنم دربی را می‌بریم چون نمی‌شود همیشه بد بیاوریم .امیدوارم فارغ از هر مسئله‌ای، بازیکنان دو تیم فقط به یک بازی خوب فکر کنند. 


مربی استقلال گفت: ایمان دارم کری این است که باید در زمین به خوبی کار کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم اینکه قبل از بازی کری بخوانیم قشنگ نیست. 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار