اظهار تأسف علی نصیریان از درگذشت محمد علی سپانلو ؛

همیشه از خواندن اشعارش لذت می‌بردم

همیشه از خواندن اشعار مرحوم محمد علی سپانلو لذت می‌بردم و ارادت بسیاری نسبت به او و اشعارش داشتم.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص شخصیت مرحوم "محمد علی سپانلو" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: "محمد علی سپانلو" یکی از بازیگران و شاعران خوب کشورمان بود که متأسفانه شب گذشته از میان ما رفت، من ارادت بسیاری نسبت به اشعار و شخصیت او داشتم.

وی افزود: در فیلم سینمایی "ستارخان" به کارگردانی مرحوم علی حاتمی با سپانلو همبازی بودم اما از آن دوران خاطره‌ای که بتوانم به آن اشاره کنم در ذهنم نیست چون همبازی بودنمان به سال 51 بر می‌گردد اما اشعارشان را بسیار بسیار دوست داشتم و همیشه از خواندن آن لذت می‌بردم.

وی خاطر نشان کرد: بسیار متأسفم که بار دیگر شاهد از دست دادن هنرمند دیگری می‌شوم و امیدوارم که روح این شاعر فرهیخته قرین رحمت الهی قرار گیرد.

گفتنی است؛ سپانلو مجموعه شعرهایی چون "رگبارها"، "پیاده روها"، " نبض وطنم را می‌گیرم"، " تبعید در وطن"، "ساعت امید"، "فیروزه در غبار"، "پاییز در بزرگراه" و "قایق سواری در تهران" را در کارنامه کاری خود داشت و همچنین آثاری از نویسنده‌های مطرح دنیا چون "آلبر کامو" و "ژان پل سارتر" را نیز ترجمه کرده بود که شب گذشته 21 اردیبهشت به دلیل ناراحتی ریوی و تنفسی در بیمارستان سجاد چشم از جهان فرو بست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار