رشد 15 میلیون دلاری صادرات تجهیزات پزشکی/30 شرکت ژاپنی در ایران

صفوی از رشد 15 میلیون دلاری صادرات تجهیزات پزشکی ایران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ حسین صفوی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور درحوزه‌ی تجهیزات و ملزومات پزشکی نام برد. 

وی در آستانه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و دارویی ایران هلث اظهار داشت: این نمایشگاه محلی برای عرضه‌ی محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در حوزه‌ی تجهیزات و ملزومات پزشکی است. 

وی با اشاره به توسعه نمایشگاه ایران هلث در سال‌ جاری گفت: این رشد و توسعه‌ی نمایشگاه بیشتر متوجه شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی است بطوریکه امسال شاهد افزایش 37 درصدی حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه ایران هلث هستیم. 

صفوی همچنین از رشد 11 درصدی شرکت‌ها و نمایندگان کمپانی‌های خارجی در نمایشگاه امسال ایران هلث خبر داد و افزود: در نمایشگاه امسال حضور شرکت‌ ژاپنی است که در دو راس 30 شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی قرار است حضور داشته باشند و نشست‌های مشترکی با مدیران شرکت‌های ایرانی برگزار کنند. 

صفوی گفت: حضور هیئت ژاپنی در راستای سفر سال گذشته‌ی وزیر بهداشت کشورمان به این کشور است که در آن سفر تفاهمنامه‌ی همکاری میان وزارت خانه‌های بهداشت دو کشور منعقد شد. 

صفوی از رشد 15 میلیون دلاری صادرات تجهیزات پزشکی ایران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: میزان صادرات کشور در این حوزه به 30 میلیون دلار افزایش یافته است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار