ملی پوش سابق وزنه برداری:

تجربه تلخ گذشته تکرار نخواهد شد/ به جمع اردونشینان اضافه خواهم شد

ملی پوش سابق وزنه برداری گفت: مدتی است که تمرین‌ةای خود را آغاز کرده‌ام و تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی باز خواهم گشت.

تجربه تلخ گذشته تکرار نخواهد شد/ به جمع اردونشینان اضافه خواهم شدسهراب مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و اکنون یک دسته بالاتر یعنی در دسته 94 کیلو گرم وزنه می زنم که این تغییر وزن  انگیزه زیادی در من ایجاد کرده و طبق صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی که با حسین توکلی انجام داده‌ام به زودی به جمع اردونشینان اضافه خواهم شد.

وی با اشاره به دوپینگی که باعث شد دو سال از  وزنه برداری محروم شود بیان کرد: در مسیر ورزشی هر کسی اتفاق‌هایی خواسته یا ناخواسته، خوب یابد به وجود می‌آید من هم اما امیدوارم دیگر با این تجربه مواجهه نشوم و تمام تلاشم را برای نتایج خوب به کار می‌گیرم.

مرادی تصریح کرد: به هرحال باید در اردو شرکت کنم و برای حضور در مسابقات آماده شوم و البته در مورد حضورم در رقابت‌ها حسین توکلی تصمیم می‌گیرد که در مسابقات جهانی شرکت کنم یا آسیایی.

 وی در پایان در خصوص شرایط کنونی فدراسیون اذعان کرد: علی مرادی که ریاست فدراسیون را بر عده گرفته تمامی وزنه‌ برداران را حمایت می‌کند به طوری که حتی مدتی که من در اردوها‌ و تمرینها حضور نداشتم وضعیتم را پیگیری می‌کرد.

مرادی کسی است که قاطعانه تصمیم می‌گیرد و می تواند فدراسیون و وزنه برداری را به شرایط ایده آل برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار