مسئول غرفه فرانسه مطرح کرد

حضور ناشران معتبر فرانسوی در نمایشگاه کتاب تهران

شهرام فراهانی با بیان اینکه این کشور در 10 دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشته است، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب آثار ناشران معتبر فرانسوی به نمایش درآمده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران ، به نقل از ستاد خبری  بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ؛ شهرام فراهانی افزود: ما در این دوره با بیش از 300 عنوان کتاب شرکت کرده‌ایم اما مهمتر از تعداد کتاب‌ها، تعداد ناشرانی است که آثارشان در این نمایشگاه ارائه شده است. همین امر نوید‌بخش ارتباطات گسترده‌تر فرهنگی میان ایران و فرانسه است.

وی با  اشاره به کتاب‌های عرضه‌شده در غرفه فرانسه اظهار کرد:  بیشتر آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده کتاب‌های مرجع، ادبیات، کودک، فلسفه و تمدن‌های باستان است.


فراهانی همچنین درباره استقبال مراجعان از غرفه فرانسه گفت: بخش زیادی از مراجعه‌کنندگان ما دانشجویان زبان و ادبیات فرانسه هستند که هر ساله با شرکت در این نمایشگاه منابع مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند. بخش دیگری از بازدیدکنندگان را  هم علاقه‌مندان به زبان فرانسه تشکیل می‌دهند که آثار نویسندگان برتر این کشور را خریداری می‌کنند.

غرفه فرانسه در طبقه دوم شبستان، سالن بازار جهانی واقع شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار