سازمان ملل اعلام کرد:

داعش بخشی از بودجه خود را از طریق فحشا تأمین می‌کند

نماینده سازمان ملل اعلام کرد گروه تروریستی داعش، دختران سوری و عراقی را با شرایط اسف بار به عنوان برده جنسی در بازارها می فروشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، "زینب بنگورا،" نماینده ویژه سازمان ملل در امور خشونتهای جنسی اعلام کرد‌ گروه تروریستی داعش، دختران سوری و عراقی را با شرایط اسف بار در بازارها به فروش می رساند. وی با اشاره به جنایات فجیع داعش افزود:‌ زنان و دختران هر لحظه در معرض خطر جدی از جانب این گروه تروریستی قرار دارند.

بنگورا خاطر نشان کرد: "گروه تروریستی داعش از خشونت جنسی علیه زنان برای تضعیف روحیه مخالفان خود و سرکوب بنیان خانواده استفاده می کند. دختران مجبور هستند در سنین پایین ازدواج کنند. این گروه تروریستی همچنین از راه قاچاق،‌ فحشا و باج گیری به تامین بودجه برای اعمال تروریستی خود می پردازد."

وی با ابراز نگرانی از افزایش جنایات فجیع داعش علیه زنان و دختران از سازمان ملل خواست تصمیمی جدی برای مقابله با این گروه تروریستی اتخاذ کند.

گروه تروریستی داعش تاکنون علاوه بر تصرف بخش های وسیعی از سوریه و عراق، نقض فاحش حقوق بشر و جنایات جنگی مصیبت باری را مرتکب شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار