افشین بختیار هنرمند عکاس:

ضوابط مشخصی برای حقوق شهروندی قائل شویم

افشین بختیار هنرمند عکاس معتقد است: بایستی ضوابط مشخصی برای حقوق شهروندی قائل شویم.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره ؛  افشین بختیار هنرمند عکاس معتقد است  رفتار شهروندان شهر مناسب شهر نشینی نیست و ما شاهد برخورد های نامناسب مردم با رفتگران شهرداری و بی تعلقی شهروندان نسبت به شهر تهران هستیم از این رو بهترین راه برای اینکه شهری داشته باشیم که همه احساس خوبی داشته باشند  وضع قوانین و ضوابط مسخص و جدی را برای رعایت حقوق شهروندی است.

این هنرمند عکاس که در چندین پروژه عکاسی با شهرداری تهران همکاری داشته است از اقدامات دلسوزانه و سخت این ارگان عنوان کرد. اینکه چگونه شهرداری تهران  برای پاکیزه نگاه داشت شهر و ایجاد فضای سبز شبانه روز تلاش می کند. وی ادامه داد: متاسفانه رفتار مردم با شهر و ماموران شهرداری درست نیست؛ مردم، شهر را متعلق به خودشان نمی دانند و متاسفانه ما هر روز شاهد قانون شکنی و رفتاری نامطلوب از سوی مردم می شویم.

بختیار در پایان اقدام جهت ارتقا روحیه مردم در حقوق شهروندیشان را از الویت تصمیم گیریهای سازمانی عنوان کرد.

گفتنی است ؛ نخستين مسابقه سراسري عکس و کارتون «نقد فضا و بناي شهري»  در دو بخش «سيما و منظر شهري» و «زندگي در فضاي شهري» توسط معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي،  در هفته اول خرداد ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت اطلاعات بيشتر مي‌توانند به وب سايت jvhonar.comمراجعه نمايند.

انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار