مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز؛

رقیب نوشاد ، قهرمان جهان شد

مرد شماره یک تنیس روی میز جهان و تنها رقیب نوشاد عالمیان در مسابقات انفرادی، مدال طلای مسابقات جهانی چین۲۰۱۵ را تصاحب کرد.

رقیب نوشاد ، قهرمان جهان شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز ۲۰۱۵  در چین  در حالی به  پایان رسید که چینی ها تمام مدالهای طلا در دو بخش انفرادی و دوبل مردان و زنان را از آن خود کردند.

در فینال مسابقات انفرادی مردان ، مالونگ مرد شماره تنیس روی میز جهان از چین و بازیکنی که نوشاد عالمیان در اولین مسابقه خود به وی برخورد کرده و با قبول شکست از دور رقابتها حذف شده بود،  موفق شد برابر موزی دیگر هموطن خود با نتیجه ۴بر  ۲  برتری برسد و عنوان قهرمانی این پیکارها را به نام خود ثبت کند.

بعد از مالونگ، موزی که در این دوره رقابتها با درخشش خیره کننده ای خود را به عنوان یک پدیده مطرح کرده بود نایب قهرمان شد، ژانگ جیک و فان ژاندونگ از چین هم در رده های سوم و چهارم انفرادی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، در این دوره از رقابتها تیم ملی ایران در دو بخش مردان و زنان با ترکیب 7 ورزشکار شرکت کرد که هیچ کدام از آنها موفق نشدند خود را به جدول 64 بازیکن نهایی برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، جهانی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.