ایران با 7 نماینده عازم می شود

ثبت نام 600 پینگ پنگ باز در رقابتهای جهانی چین

مهلت ثبت نام پینگ پنگ بازان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در دو بخش انفرادی و دونفره جهان به پایان رسید.

ثبت نام 600 پینگ پنگ باز در رقابتهای جهانی چینبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام کشور ها برای حضور در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان سوژو چین به پایان رسید و در نهایت 600 ورزشکار در 2 بخش مردان و زنان از 124 کشور جهان برای حضور در این پیکارها آمادگی خود را اعلام کردند.

تیم ملی ایران نیز با 4 ورزشکار در بخش آقایان با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی  و 3 ورزشکار در بخش بانوان با ترکیب ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت  در این رقابت‌ها که اردیبهشت 94 برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) از سال 2001 مسابقات تیمی قهرمانی جهان را از رقابت های انفرادی، دونفره و میکس دوبل جدا کرد ، به طوری که در سال های فرد پیکارهای انفرادی و دونفره و سال های زوج مسابقات تیمی برگزار می شود . 
 
براساس این گزارش، نکته قابل توجه در این رقابتها حضور بازیکنان چین و دیگر کشورها به صورت ترکیبی است. حضور مالونگ نفر دوم رنکینگ جهان از چین و تیموبول نفر نهم رده بندی جهان از آلمان در یک تیم  شاید بحث برانگیزترین تیم دونفره ترکیبی مردان در این بازی‌ها باشد. در رقابت های دونفره زنان نیز جورجینا پوتا از مجارستان با الیزابت سامارا از رومانی و لی شیا چهره مشهور چین با کوم ونگ از تایلند تیم ترکیبی این دیدارها را تشکیل می دهند. 

در پیکارهای میکس دوبل نیز شوشین، نفر اول رنکینگ مردان جهان از چین به همراه یانگ هایون نفر 25 رده بندی زنان جهان از کره جنوبی یک تیم را تشکیل داده اند . امانوئل لبسون بازیکن تیم ملی مردان فرانسه نیز با چن منگ ورزشکار تیم ملی زنان چین در رقابت های میکس دوبل به میدان می روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، جهانی ، عالمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار