مدیر رادیو فرهنگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رادیو فرهنگ با شعار "حامی کتاب و کتاب خوانی" به نمایشگاه می‌آید

محمدصادق رحمانیان گفت: رادیو فرهنگ با حضور کارشناسان برنامه ویژه‌ای را برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته است.

محمد صادق رحمانیان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه  "صدای کتاب" گفت:رادیو فرهنگ به مدت 17 سال در نمایشگاه کتاب حضور دارد و به خاطر اطلاع رسانی و تعامل با ناشران دو بار به عنوان رسانه برتر معرفی شده است. امسال نیز با شعار رادیو فرهنگ "حامی کتاب و کتاب خوانی" به نمایشگاه می‌آید.

رحمانیان افزود: امسال در برنامه "صدای کتاب" درباره حضور کمرنگ ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب می‌پردازیم و محتوای کتابها را بررسی و معرفی می‌کنیم.

وی با اشاره به تنوع برنامه‌های رادیویی عنوان کرد:در بخش‌های مختلف با حضور کارشناسان مرتبط درباره موضوعات مختلف صحبت خواهیم کرد.

رحمانیان ادامه داد: نویسنده، ناشر، چاپخانه‌دار، کتاب فروش، تصویرگران و ناشران الکترونیک با حضور در برنامه در خصوص سختی کار خود صحبت می‌کنند.

مدیر رادیو فرهنگ بیان کرد: از ناشران تقاضا داریم با حضور در غرفه‌ ما در سالن کتاب و رسانه کتابهای خود را معرفی کرده تا در برنامه درباره آنها صحبت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه "صدای کتاب" هر روز از ساعت 14:30 تا 16 به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود و در فواصل برنامه‌های رادیو فرهنگ گزارشگر برنامه "صدای کتاب" خبرهای نمایشگاه کتاب را پوشش می‌دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار