گرگان؛

راه اندازی اولین شرکت شهرک های کشاورزی در گلستان

رئیس سازمان جهادکشاوزری استان از راه اندازی نخستین شرکت شهرک های کشاورزی برای ساماندهی مجتمع های کشاورزی خبر داد.


به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران گرگان،مهاجر افزود: وزارت جهادکشاورزی در این راستا از گذشته فعالیت خود را با تشکیل مجتمع‌های کشاورزی در سطح کشور آغاز کرده و برای ساماندهی هر چه بهتر این مجتمع‌ها، برای نخستین بار شرکت شهرک‌های کشاورزی در کشور تشکیل شده است.

وی گفت: این شرکت شامل همه شیوه‌های نوین کشاورزی اعم از گلخانه‌ای، دامی و شیلات می‌شود که به سبب کمبود و بحران آب بسیار ضروری هستند.

رئیس سازمان جهادکشاوزری گلستان ادامه داد: شعبه‌های استانی این شرکت شهرک‌ها در حال راه‌اندازی است که برای نخستین بار شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان گلستان راه‌اندازی شد.

مهاجر بیان کرد:شرکت شهرک‌های کشاورزی استان گلستان برای ساماندهی هر چه بیشتر پتانسیل‌های استان، شناسایی، مطالعه و توسعه مجتمع‌های تولیدی به خصوص در بخش گلخانه‌ها در استان تلاش می‌کند.

وی افزود: شعبه‌های استانی این شرکت شهرک‌ها در حال راه‌اندازی است که برای نخستین بار شرکت شهرک‌های کشاورزی در استان گلستان راه‌اندازی شد.

مهاجر در پایان هدف بخش کشاورزی را افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی دانست و افزود: امیدواریم با فعالیت این شرکت شاهد پیشرفت چشمگیری در امر کشاورزی و دامپروری باشیم.

انتهای پیام/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.