بصیری پور در شانزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

بررسی 6 طرح در دستور کار شورای عالی استان‌ها

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: 6 طرح مهم و یک طرح دو فوریتی در دستور کار شورای عالی استان‌ها قرار دارد و در صورت تصویب، آن را به مجلس ارائه می‌دهد.

بررسی 6 طرح در دستور کار شورای عالی استان‌هابه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان‌ها در شانزدهمین اجلاس که امروز (پنج شنبه) در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تولیدات داخلی اظهار کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات کارگری نه در خارج بلکه در داخل ایران باید تقویت و رونق پیدا کند.

وی ادامه داد: توجه به تولیدات داخلی یکی از مهمترین بخش‌های اساسی در کشور است که می‌تواند به اقتصاد مقاومتی کمک کند و باعث مبارزه جدی با دلالان و واسطه‌گران شود.

بصیری پور یادآور شد: امروزه اگر مردم ما از گرانی رنج می‌برند، به دلیل دلالی، نبود اقتصاد سالم واسطه گری عده‌ای از مردم است که نه تنها به این نیازها و مشکلات توجهی نمی‌کنند بلکه باعث افزایش مشکلات در جامعه می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه باید همه مدیران ذینفع به راس تولیدات داخلی توجه ویژه‌ای کنند، گفت: اگر به تولیدات داخلی توجهی کنیم، می‌توانیم 100 درصد از مشکلات کشورمان را رفع و پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه 117 هزار تن در سراسر کشور عضو شورای عالی استان‌ها هستند، تصریح کرد:‌ دولت باید توجه ویژه به خواسته‌های این اعضا داشته باشد، به این منظور وقتی مدیران کشور شورا باور بشوند، می‌توانند شورایاور خوبی هم بشوند.

بصیری پور با بیان اینکه اعضای شورای عالی استان‌ها از لغو شدن جلسه خود با رئیس جمهور اظهار ناراحتی می‌کنند، گفت: امیدواریم به زودی اعضای شورای عالی استان‌ها بتوانند با رئیس جمهور دیدار و انتظارات خود را از وی خواستار شوند.

رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: اعضای این شورا از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به دولت برخوردار هستند و می‌توانند از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

وی در پایان گفت: 6 طرح مهم و یک طرح دو فوریتی در دستور کار شورای عالی استان‌ها قرار دارد و در صورت تصویب، آن را به مجلس ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار