همدان؛

پیشرفت اجرایی 54 درصدی خط انتقال پساب تصفیه خانه شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح

خط انتقال پساب تصفیه خانه شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح که دهه فجر پارسال با حضور وزیر نیرو عملیاتی شد هم اکنون54 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت: با توجه به بحران کم آبی در منطقه کبودر آهنگ و رزن و افت شدید آب های زیرزمینی این مناطق به خاطر بهره برداری بیش از حد از سفره های زیر زمینی و تامین آب بالا در نیروگاه شهید مفتح اجرای این طرح  در اولویت طرح های عمرانی استان قرار گرفته است.

مرتضی عزالدین با بیان اینکه تاکنون 28 کیلومتر از مسیر نیز تملک شده است افزود: تاکنون بیش از 24 کیلومتر از مسیر 42 کیلومتری آن، لوله گذاری شده که امیدواریم در اوایل تابستان امسال  این طرح به پایان برسد.


عزالدین مقدار لوله موجود در انبار را کمتر از دو کیلومتر دانست و تاکید کرد: از ابتدای شروع این طرح 12 میلیارد تومان از مجموع 46 میلیارد تومان هزینه اجرای طرح تامین شده، که در صورت تامین منابع مالی سرعت پیشرفت پروژه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


وی مشکل اصلی پروژه را تملک اراضی اعلام کرد و افزود: مشکلات بوجود آمده در تملک اراضی، باعث شده است تا مسیر خط انتقال باز هم تغییر کند که این موضوع علت اصلی کندی پیشرفت طرح است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.