"امیرمحمد زند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهم کتاب خواندن است نه کتابخانه داشتن

"امبرمحمد زند" گفت: من هنوز ارتباطم با کاغذ خیلی بهتر از لپ تاپ است.

"امیرمحمد زند "بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار ادیبات باشگاه خبرنگاران، در خصوص تاثیر نمایشگاه کتاب بر سرانه مطالعه در جامعه گفت: من ارتباطم با کاغذ خوب است تا لپ تاپ، اما در دنیای امروز کتاب‌ها به صورت الکترونیک شده و حجم کوچکی در تبلت و یا لبپ تاپ دارد.

وی، ادامه داد: د کل دنیا بعضی از کتاب‌های خاص، تخصصی و مرجع به صورت کتای چاپ می‌شوند و تمام کتاب‌ها و مقالات اینترنتی کاغذی نیستند.

"زند" ضمن اشاره به این نکته که مهم مطالعه کردن است نه داشتن کتابخانه، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب خوب بوده، چرا که کتاب‌های تخصصی، مرجع و اورجینال را می‌توان تهیه کرد.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم مطالعه خود را بالا ببریم چه با کتاب و چه با وسایل الکترونیکی مختلف که می‌توان از طریق جستوجو کردن مطالب گوناگون را مطالعه کرد.

"زند" در خصوص پیشنهاد کتاب مدام گفت: هرکسی سلیقه خود را برای مطالعه کتاب دارد اما من در حوزه کتاب‌های روانشناسی کتاب"وضعیت آخر" نوشته تامس آ.هریس ترجمه اسماعیل فصیح کتاب بسیار خوبی است و همچنین کتاب "پیامبر و دیوانه" جبران خلیل جبران و کتاب‌های شعر سهراب سپهری جزو کتاب‌هایی هستند که پیشنهاد می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.