تازه‌های نشر:

"دهه پنجاهی‌ها" به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌روند

کتاب "دهه پنجاهی" به قلم "عزیز عباسی" پس از انتشار جای خود را در میان آثار قابل ارائه در پست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باز می‌کند.

"عزیز عباسی"، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه کتاب "دهه پنجاهی‌ها" بخشی از طرح متولیدن شعر محاوره و ترانه بوده، افزود: این کتاب در برگیرینده 105 قطعه شعر از 35 شاعر فعال در حوزه شعر محاوره و ترانه است.

وی، ادامه داد: "سعید کریمی"،"هادی خوانساری"،"سید مهدی خسروی"،"حامد ابراهیم‌پور" و "لیلا کردبچه" از جمله شاعرانی به حساب می‌آیند که اسمشان درکتاب "دهه پنجاهی‌ها" ذکر شده است.
این نویسنده ادامه داد: کتاب "دهه پنجاهی‌ها" در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان خود ارائه می‌شود.

عباسی، اظهار داشت: کتاب "دهه پنجاهی‌ها" هم در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی، در خصوص دلایل نگارش و تدوین کتاب"دهه پنجاهی‌ها"، تصریح کرد: این کتاب در زمینه شعر محاوره و ترانه نوشته شده و گویای این است که مرز این دو حوزه شعری بسیار باریک بوده آنچنان که کمتر کسی می‌تواند ترانه را از شعر محاوره تشخیص دهد زیرا شعر بی موسیقی عرصه مشروطه و سال‌های بعد از آن به مدد پیوند با موسیقی پاپ شکلی ترانه‌وار به خود گرفته است.

گفتنی است، که کتاب "دهه شصتی‌ها" سال گذشته و در روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان خود ارائه شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار