رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان

قرعه نیما عالمیان و نوروزی در مرحله دوم مشخص شد/صامت تنها صعود کننده بانوان

مرحله دوم رقابت های انفرادی مردان تنیس روی میز جهان امروز در مرحله دوم گروهی پیگیری می شود و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

قرعه نیما عالمیان و نوروزی در مرحله دوم مشخص شد/صامت تنها صعود کننده بانوانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز در مرحله دوم در سوژو چین پیگیری می شود و نیما عالمیان و افشین نوروزی که موفق به صعود از گروه خود شدند مقابل حریفان خود قرار می گیرتد. 

طبق برنامه اعلام شده نیما عالمیان به مصاف رودریگو گیلابرت از آرژانتین می رود. عالمیان در رقابت های تیمی 2014 جهان در ژاپن موفق شده بود این بازیکن را 3 بر صفر شکست دهد .  
در دیداری دیگر افشین نوروزی با هون مینگ لی از هنگ کنگ مسابقه می دهد.   

لازم به ذکر است، در آخرین دور از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان در سوژو چین نیما عالمیان ملی پوش کشورمان با شکست 4 بر 1 مقابل لورنزوتی از اروگوئه به عنوان نفر اول گروه 20 به مرحله دوم صعود کرد . نیما همچنین روز گذشته موفق شده بود حریف چینی الاصل آمریکایی خود را در یک دیدار نفسگیر شکست دهد تا راه صعود خود را هموار کند.
 
افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان پیش از این با حساب 4 بر 2 الناگار از قطر را برد و به عنوان نفر اول گروه 21 به مرحله دوم صعود کرد.

اما پوریا عمرانی برای صعود از گروه خود به مصاف اولیویرس از شیلی رفت و با حساب 4 بر 1 تن به شکست داد تا از صعود بازبماند.

3 بانوی ملی پوش کشورمان نیز در رقابتهای امروز  به پیروزی دست یافتند ولی  میان آنها فقط مریم صامت موفق شد با کسب عنوان اول گروه خود به مرحله حذفی راه یابد. 

در دیدارهای صبح امروز مریم صامت موفق شد 4 بر 1 آندریا موتوفار از گواتمالا را شکست دهد تا در غیاب اوفینوگ ادم سید یک این گروه از نیجریه به مرحله دوم صعود کند. 

ندا شهسواری نفر اول ایران در رنکینگ جهانی نیز در بازی آخر خود 4 بر 1 مقابل یوسرا هلمی از مصر به برتری دست یافت ولی با قرار گرفتن در مکان دوم گروه موفق به صعود نشد . شهسواری روز گذشته در یک مسابقه نفس گیر به حریف آمریکایی خود باخت تا باعث شود جودی هوگ از آمریکا از این گروه به مرحله دوم صعود کند.  
 
محجوبه عمرانی نیز همچون دو ملی پوش دیگر کشورمان در مسابقه پایانی خود 4 بر 1 پیروز شد ولی با دو شکستی که دیروز به دست آورد رده سوم گروه 7 را به دست آورد و از صعود بازماند .  
 
نوشاد عالمیان از شرکت در مرحله گروهی معاف است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، نیما ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار