پورکیانی: به کادر فنی اعتقاد داریم و سقوط نمی‌کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با شناختی که از کادر فنی خود داریم به طور حتم در لیگ برتر به فعالیت‌های خود ادامه می دهیم و به سقوط هم نمی‌اندیشیم.

علی‌ پورکیانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، درباره تساوی تیمش مقابل فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: باید بگویم که در بازی‌های گذشته می توانستیم نتایج بهتری را رقم  بزنیم، اما بدشانسی مواجه بودیم. 

در بازی روز گذشته مقابل تیم نفت مسجد سلیمان کسب یک امتیاز هم از این تیم برای ما قابل قبول بود در حالی که با دقت بیشتر می‌توانستیم برنده این دیدار نیز باشیم. 

وی بیان کرد: به نظر م نتایج تیم بد نیست و هیچ خطری  تیم ما را تهدید نمی‌کند و امیدوارم در بازی‌های آینده امتیازات بیشتری را کسب کنیم وبه طور حتم بقای تیم در لیگ برتر صد در صد خواهد بود. 

وی درباره اینکه آیا تیم استقلال خوزستان سقوط می‌کند یا خیر تصریح کرد: یک در صد این احتمال وجود ندارد چرا که تیم پتانسیل بالایی دارد و با توجه به حمایت‌هایی کهاعضای هیات مدیره محترم شرکت و باشگاه از کادر فنی دارند به طور حتم این موضوع حتی یک درصد هم نمی‌تواند ممکن باشد. 

پورکیانی عنوان  کرد: شرتایط تیم  بسیار خوب است و تمرینات  منظمی را پشت سر گذاشته‌‌ایم و درصدد هستیم تا با آمادگی  جسماین کامل  به مصاف حریفان در بازی‌های آینده برویم تا با کسب امتیاز جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار