آخرین تغییرات مدیریتی در شبكه پنج سیما

مدیر شبكه پنج سیما با توجه به ساختار و ماموریت جدید این شبكه برخی گروه ها و مدیران این مجموعه را معرفی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در این تغییرات، با شروع به كار گروه« اقتصاد و توسعه»، علیرضا محمدپور بعنوان مدیر این گروه معرفی شد.

برنامه های گروه دانش و اقتصاد نیز از این پس در این گروه جدید تولید می شوند لذا از زحمات محمد یادگاری مدیر پیشین گروه دانش و اقتصاد قدردانی شد.ضمنا گروه اقتصاد و جامعه نیز جایگزین گروه اجتماعی و گروه تفریحات و سرگرمی شد. در مراسمی كه دیروز برگزار شد از ناصر كریمان و عبدالرضا عالی زاده در این گروه ها قدردانی شد.

همچنین با حذف گروه فرهنگ و معارف و گروه كودك و نوجوان از ساختار این شبكه، از زحمات سعید سلطانی و محبوبه سمیعی مدیران این گروه ها قدردانی شد. از این پس برنامه های این دو گروه زیر نظر مشاور و معین برنامه ها اداره خواهد شد. گروه سیاسی نیز از ساختار این شبكه حذف و از نبی حق بیان قدردانی شد.

در این تغییرات ساختاری، وظایف مدیریت رسانه های نوین نیز به مدیریت آرشیو در این شبكه محول شده است.

در مراسم تكریم مدیران پیشین شبكه پنج همچنین از نوید همایونی، مهدی مزینانی، محسن لطفی و محسن طاهری مدیران بخش هایی از شبكه كه از ساختار شبكه پنج حذف شده اند قدردانی شد.

در این تحولات محمدرضا شریفی به عنوان مدیر تامین برنامه شبكه منصوب و از زحمات علیرضا فارسیجانی تجلیل شد.

شبكه پنج از دی ماه سال گذشته بعنوان شبكه سراسری با اولویت اقتصادی فعالیت می كند و در مرحله اول تغییرات، برنامه های اقتصادی همچون روزآمد، اقتصاد ایران، كسب و كار، ثروت آفرینان،مستند اقتصادی یه لقمه نون و... به جدول پخش این شبكه اضافه شده است. در مرحله دوم علاوه بر برنامه های روزانه اقتصادی، چند برنامه اقتصادی هفتگی از جمله مناظره اقتصادی در جدول پخش قرار خواهد گرفت تا آرایش اقتصادی شبكه پنج سیما كامل تر شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شبکه پنج ، سیما ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.