مدير شبكه سه سيما:

ماجراهاي «درحاشيه» را پس از «شمعداني» پي بگيريد

مجموعه تلويزيوني "درحاشيه" از ابتدا براي سه بخش 30 قسمتي (مجموعاً 90 قسمت) طراحي شده بود و براساس همان طرح اوليه و البته با اندكي تغييرات انجام شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛سید غلامرضا میرحسینی مدير شبكه سه سيما در گفت وگو با خبر نگار روابط عمومي رسانه ملي با بيان اين مطلب تصريح كرد: همزمان با توليد قسمت هاي آغازين، تصميم گرفته شد تا اين مجموعه تلويزيوني در نوروز 94 و پس از ايام شهادت حضرت زهرا(س) پخش شود كه اين موضوع به فرايند توليد، شتاب و سرعت بيشتري داد.
 
سيد غلامرضا ميرحسيني با اشاره به اينكه مجموعه تلويزيوني «درحاشيه» با استقبال كم نظير مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته  انتقادات و پيشنهادهايي هم دريافت كرديم كه بابت اين اظهار نظرها از همه مخاطبان سپاسگزاري مي‌كنيم. ميرحسيني افزود: به‌تدريج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرايط ويژه توليد، روند فيلمنامه و تعداد زياد هنرپيشگان تصميم گرفته شد كه اين مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به كار خود پايان دهد و پس از آن مجموعه «شمعداني» به كارگرداني آقاي سروش صحت از شبكه سه سيما پخش شود.
 
مدير شبكه سه سيما با توضيح اين مطلب كه توليد فازدوم مجموعه «درحاشيه» پس از وقفه‌اي كوتاه آغاز مي‌شود، گفت: از بين چند سوژه‌اي كه مدنظر است، يك موضوع نهايي و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بين سوژه هاي مطرح شده با موضوع حضور شخصيت‌هاي اين سريال در زندان بيش‌تر موافقم و معتقدم كه لوكيشن واحد و حضور آدم‌هاي مختلف از اقشار جامعه و ماجراهاي متعدد اين آدم‌ها، خود بخود  كشش و جذابيت توليد 30 قسمت را دارد. وي اظهار اميدواري ‌كرد، فاز دوم مجموعه «درحاشيه» هم با كيفيت و مطلوبيت بيش‌تري توليد و تا درمعرض ديد علاقه‌مندان به اين سريال قرار گيرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار