«زهرا سعیدی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیگران جوان «شهر من شیراز» با استعداد و موفق هستند

بازیگر سریال «شهرمن شیراز» گفت: جذابیت این اثر در این است که بازیگران محبوب و دوست داشتنی مردم در آن ایفای نقش می‌کنند.

"زهرا سعیدی" بازیگر سریال "شهر من شیراز" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی همکاری با این پروژه گفت: طبق معمول از دفتر "محمد بنایی" با من تماس گرفتند و بعد از خواندن فیلمنامه و رضایت من این همکاری شکل گرفت.

این بازیگر در مورد چگونه رسیدن به نقش در این سریال بیان کرد: بازیگر باید رگه‌هایی از نقش‌هایی که بازی می‌کند را در وجود خود پیدا و بیدار کند، من در خصوص این نقش این رویه را پیش گرفتم.

"سعیدی" ادامه داد: من در این سریال نقش زنی را بازی می‌کنم که در خصوص اطرافیان عدالت را رعایت نمی‌کند و فقط می‌خواهد حق خودش را بگیرد.

وی افزود: این نقش با دیگر نقش‌های من تا حدود زیادی متفاوت و برای من باور پذیر بود و به این خاطر آن را دوست داشتم.

سعیدی اظهار داشت: جذابیت کار این است که بازیگران محبوب و دوست داشتنی مردم در آن ایفای نقش می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که سریال "شهر من شیراز" با استقبال خوبی رو به رو شود.

این بازیگر در خصوص فیلم برداری در شهرهای مختلف غیر از تهران بیان کرد:‌ فیلم برداری خارج از تهران به خصوص فیلم‌برداری‌های غیرآپارتمانی به جذابیت کار کمک شایانی شود چون در شهرهای دیگر مناظر طبیعی و جذابیت‌های فراوانی وجود دارد که هم برای مخاطب و هم برای بازیگران و عوامل فیلم دلچسب خواهد بود.

بازیگر سریال "شهر من شیراز" عنوان کرد: از کار با "محمد بنایی" و گروه بازیگران جوان با استعداد، موفق و خوش خلقی که به خوبی برای این پروژه انتخاب شده بود راضی هستم.

وی در پایان در خصوص آخرین کار خود اظهار داشت: فعلا کار خاصی ندارم ولی آخرین کارم "بی قرار2" به کارگردانی "فلورا سام" بود که به پایان رسیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار