مولایی:

نامزدهای انتخاباتی در حرف، کامل هستند

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی، برنامه های خوبی دارند اما امیدواریم بتوانند به آنها عمل کنند.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون وزنه برداری نزدیک است هر نامزد انتخاباتی برنامه ای دارد که تمام نامزدها برنامه‌هایشان خوب و مفید است اما نکته مهم این است که زمانی که سکان هدایت را بر عهده می گیرد بتواند به تمام وعده‌هایش عمل کند.
 
مولایی ادامه داد: حسین توکلی که به تازگی سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را بر عهده دارند مربی بسیار لایق و توانمندی است اما ریاست جدید فدراسیون باید تلاش کند اگر مربی بهتری در ایران وجود دارد آن را انتخاب کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: رئیس فدراسیون باید وزنه برداران را درک کند و خواسته های وز‌نه‌برداران را برطرف کند، یکی از خواسته های ما این است که رقابت های لیگ به صورت زنده پخش شود که باعث جذب اسپانسر و ایجاد انگیزه در تیم ها و در نتیجه افزایش تیم های شرکت کننده در مسابقات می شود.
 
بهادر مولایی تصریح کرد: یکی دیگر از خواسته های وزنه برداران از ریاست جدید افزایش حقوق دریافتی است، اکثر وزنه برداران منبع درآمدشان از ورزش به دست می آید وبا مبلغ ناچیز نمی‌توانند زندگی خود را به راحتی بگذراند، بنابراین کسی که ریاست فدراسیون را بر عهده می گیرد باید این مسئله را به نحواحسند برطرف کند.
 
مولایی با اشاره به مشکلات وزنه برداری اظهار داشت: از دیگر مشکلات ملی پوشان امکانات رفاهی است، خوابگاه وزنه برداری نسبت به خوابگاه های والیبال، بسکتبال و کشتی امکانات محدودتری دارد و در داخل اتاق های خوابگاه امکانات کافی وجود ندارد.با توجه به اینکه وزنه برداری ورزش سنگین تری است باید هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود.
 
وی افزود: به هر حال ما که نمی توانیم در انتخابات شرکت کنیم و رای بدهیم اما امیدوارم فرد لایق و دلسوز انتخاب شود.
 
مولایی در خصوص وضعیت خود گفت:در حال حاضر درگیر بدنسازی و آب درمانی هستم و اگر پزشکم اجازه بدهد به احتمال زیاد از چهارشنبه تمرین خود را آغاز می کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون مربیگری می کنم که حدود 5 شاگرد دارم و اوقات فراغتم را سپری می کنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مولایی ، وزنه ، توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار