امیرسرتیپ نامی در مراسم دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت:

ایدئولوژی‌سازی جمهوری اسلامی از مدیترانه تا تنگه باب‌المندب / در زمان پهلوی دوم، بحرین از خاک ایران جدا شد

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر جمهوری اسلامی امروز ایدئولوژی‌سازی از مدیترانه تا تنگه باب‌المندب را داشته به دلیل انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.

ایدئولوژی‌سازی جمهوری اسلامی از مدیترانه تا تنگه باب‌المندب / در زمان پهلوی دوم، بحرین از خاک ایران جدا شدبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ محمدحسن نامی در دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی امروز ایدئولوژی‌سازی از مدیترانه تا تنگه باب‌المندب را داشته به دلیل انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با اشاره به ایجاد بنیاد حفظ آثار و نشر مشارکت زنان در دفاع مقدس توسط ریاست ستاد کل نیروهای مسلح با ارج نهادن این اقدام یادآور شد: زنان در دفاع مقدس حداقل 50 درصد سهم داشتند و واقعا زنان ایرانی اسوه‌های صبر و مقاومت‌اند.

جانشین حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنگ‌های جهانی اول و دوم و جنگ کره جنوبی یادآور شد: زنان ایرانی از حضرت فاطمه زهرا الگوبرداری کردند و دفاع مقدس تکرار واقعه عاشوراست.

امیرسرتیپ نامی یادآور شد: انتظار می‌رود که به نقش ارزشمند زنان بیش از پیش پرداخته شود که این موضوع مورد توجه است.

وی در پایان با اشاره به جدا شدن بیش از 3 میلیون و 400 هزار کیلومتر مربع از خاک کشور تا قبل از پیروزی انقلاب یادآور شد: در زمان پهلوی دوم، بحرین از ایران جدا شد اما پس از انقلاب حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار