مدیر تماشاخانه‌ی «موج نو» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعلام برنامه‌ی نیمه اول سال 94 تماشاخانه موج نو

میلاد شجره گفت:‌ برنامه‌ی نیمه اول سال 94 تماشاخانه موج با نمایش گفتگوی فراریان" آغاز شده است.

میلاد شجره‌ مدیر تماشاخانه‌ی تازه تأسیس "موج نو" و کارگردان نمایش "گفتگوی فراریان" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد: از 3 آذر سال 93 این تماشاخانه افتتاح شد و هدف ما از افتتاح این سالن تمرکززدایی از سالن‌هایی چون تئاتر شهر است اما ماندن و اداره کردن سالن خصوصی در عرصه‌ی تئاتر کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: اکنون تئاتر نیازمند سالن برای اجرا است و این طور سالن‌هایی چون موج نو و باران می‌تواند تئاتر را در کشور زنده نگه دارد.

شجره تصریح کرد: ما قبل از عید نوروز هر شب دو اجرا داشتیم و خوشبختانه با استقبال بسیاری هم روبرو بود اما از سال جدید فعلا شبی یک اجرا آن هم نمایش گفتگوی فراریان به کارگردانی خودم است و در نظر داریم مجدد هر شب دو اجرا داشته باشیم.

وی افزود: بعد از نمایش "گفتگوی فراریان" در اردیبهشت ماه نمایش "همه چیز می‌گذرد و تو نمی‌گذری" به کارگردانی و بازی رضا بهبودی در "موج نو" به روی صحنه می‌رود و در خرداد ماه نیز نمایش "آلبوم حشرات" به کارگردانی علیرضا شیخان اجرا خواهد شد این برنامه مربوط به نیمه‌ی اول سال 94 است و هنوز برای نیمه پایانی سال 94 برنامه‌ریزی نکردیم.

شجره عنوان کرد: رویکردها و هدف‌هایی برای آینده‌ی این سالن کوچک داریم و حتی به فکر اجرای نمایش‌های کودک در زمان‌های صبح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم اجراهای تماشاخانه‌ی موج نو بر اساس معیارهای هنری و تجربی باشد و طبق معروف بودن افراد اجرا ندهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار