رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت در مسئله هسته‌ای نابودی دشمنان را فراهم خواهد کرد

همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت در مسئله هسته‌ای باعث شده است که دشمنان اسلام و ایران که اکنون به دنبال تفرقه بین مردم و دولت به ویژه در بحث هسته‌ای هستند، در این توطئه شکست بخورند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، علاءالدین بروجردی، در پاسخ به این سوال که در مدت زمان باقی مانده چه اقداماتی برای توافق نهائی لازم است انجام شود، اظهار داشت: 3 ماه باقی مانده تا انجام توافق نهائی، زمانی بسیار مهم و حساس است که تیم مذاکره کننده و کارشناسان هسته‌ای باید مثل همیشه با دقت عمل کند.

وی افزود: خروجی که از توافق نهائی باید خارج شود، باید به گونه‌ای باشد که مبتنی بر منافع ملی کشور باشد و مسیر باقی مانده مسیر بسیار مهمی است که در آن نتیجه چند ساله مذاکرات به دست می‌آید و با این توافق، به فضل الهی در آستانه یک جهش بزرگ هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بیانیه قرائت شده، پیش‌نویس سند اصلی است که مورد توافق ایران و 1+5 است، بیشترین آثار خود را در مقطع نهائی نشان می‌دهد ولی در همین مقطع هم تحرکاتی از بسیاری از کشورها برای فعالیت اقتصادی در ایران مشاهده شده است.

وی پیرامون نام گذاری سال و ضرورت همدلی دولت و ملت در بحث هسته‌ای تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نام گذاری کردند،  به حول قوه الهی همدلی و هم‌زبانی بین دولت مردان و دولت و ملت وجود دارد.

بروجردی بیان کرد: این همدلی و هم‌زبانی ایجاد شده، باعث شده است که دشمنان اسلام و ایران که اکنون به دنبال تفرقه بین مردم و دولت به ویژه در بحث هسته‌ای هستند، در این توطئه هم شکست بخورند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.